Volkswagenov je Passat svoju povijest započeo 1973, godinu dana prije još jednog legendarnog modela - Golfa, a osmišljen je kao prvi model nove generacije volkswagenovih modernih automobila s naprijed smještenim vodom hlađenim motorom te pogonom na prednje kotače. Nešto više od četiri desetljeća kasnije, osma generacija nastavlja putem koji su utemeljili prethodnici. I, gotovo da nema rasprave o tome hoće li ovo biti još jedan dobitni model - Passat je ionako na većini tržišta najuspješnija obiteljsko - poslovna limuzina ikad.
Na hrvatskom tržištu Volkswagen Passat se nudi u limuzinskoj i karavanskoj (Variant) izvedbi. Limuzina je zastupljena kroz čak 21 izvedbu, u ponudi uz tri paketa opreme poznatih imena: Trendline, Comfortline i Highline. Široka ponuda pogonskih strojeva jasno stavlja naglasak na diesele pa je tako novi Passat (interne oznake B8) moguće naručiti uz TDI motore obujma od 1,6 litara (120 KS) te 2.0 (150, 190 i 240 KS). Benzinska su motora u ponudi trenutno tek dva i to 1.4 u izvedbama snage od 125 i 150 KS.
Uz navedeno, Passat nudi ručne te DSG mjenjače s dvije spojke kao i izvedbe s pogonom na sva četiri kotača. Cijene kreću od 186.971 Kn koliko je potrebno izdvojiti za model 1.4 TSI BMT (BlueMotion Technologies) Trendline pa do 362.186 Kn koliko stoji prestižni Passat 2.0 TDI BMT DSG 4x4 Highline s 240 KS. Testirani je automobil drugi u ponudi i ujedno početni dieselski Passat čija cijena, bez navedene dodatne opreme, iznosi 186.943 Kn (24.681 Eur) do registracije...
Cijeli članak pročitajte na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.