Dobitna kombinacija

[TEST] Subaru Outback 2.0D-S CVT Unlimited

Rijetko nas koji automobil toliko iznenadi u generacijskoj izmjeni koliko je to uspjelo novom subaruovom Outbacku. Znatno unaprijeđenog interijera i opreme, ovaj luksuzni crossover nudi vrhunsku univerzalnost. Testirali smo izvedbu s vrha ponude.

 

Za model Outback, Subaru naglašava kako je riječ o prvom crossoveru ikada. A, istina jest da je ovaj sada već 21 godinu stari koncept koji kombinira najbolje vrijednosti osobnog automobila, praktičnost karavana i sposobnost SUV-a, osvojio mnoge upravo zahvaljujući toj jedinstvenoj "recepturi". Sada je pred nama peta generacija Outbacka, a bolji poznavatelji automobila njegovih će se korjena vjerojatno prisjetiti u obliku druge generacije Subarua Leone iz 1979, automobila nekoć viđanog i na našim cestama.

Fast forward, aktualni Outback pete generacije (koji se kao i u svojim počecima, temelji na modelu Legacy) automobil je koji je značajno napredovao u posljednjem generacijskom skoku.

Subaru Outback je na hrvatskom tržištu dostupan u četiri izvedbe. Riječ je o jednom modelu pokretanom benzinskim 2,5-litrenim 4-cilindričnim boxer motorom snage od 175 KS te tri koje pokreće ovom prilikom testirani 2-litreni 4-cilindrični boxer diesel snažan 150 KS. Sve navedene izvedbe opremljene su bezstupanjskim CVT mjenjačem (diesel - 7 stupnjeva, benzin - 6), a dieselski je model dostupan uz pakete opreme Free, Style i Unlimited, dok je potonji i ujedno najbogatiji paket jedini dostupan s benzinski motoroziranim Outbackom.

Cijene na našem tržištu kreću od 325.000 kn koliko stoji Outback 2.0D CVT Free, 350.000 kn je potrebno izdvojiti za izvedbu 2.0D CVT Style, a 368.982 kn za benzinskim motorom pokretani 2.5i-S CVT Unlimited. Najskuplji Outback ujedno je i model kakav smo ovom prilikom testirali, a stoji 374.946 Kn...

Cijeli članak pročitajte na AUTONET.HR

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.