Peugeotov se model 508 nalazi negdje na sredini svog životnog vijeka. Tome, je, naime, dokaz nedavni facelift koji je ovoj limuzini udahnuo neophodnu svježinu te ju još jednom učinio posebno atraktivnim automobilom u D segmentu. Ovom se prilikom na našem testu našao automobil koji privlači praktički svim karakteristikama - bilo da je riječ o izgledu, opremljenosti prostranosti ili učinkovitosti njegovog Euro 6 motora, Peugeot 508 2.0 BlueHDi Allure ima što za "reći" svakome tko traži limuzinu ove kategorije.
Na hrvatskom se tržištu osvježeni model 508 nudi u limuzinskoj izvedbi te kao karavan oznake SW. Ova bogata paleta modela obuhvaća 13 verzija limuzinskog Peugeota 508. Pokreću ih benzinski motori 1.6 VTi (120 KS) te 1.6 e-THP (165 KS), a očekivano, daleko bogatija je ponuda dieselskih motora koja počinje 115 KS snažnim 1.6 HDi. Tu su i motori 2.0 HDi (140 KS) te 2.0 BlueHDi sa 150, 163 ili 180 KS, dok je najsnažniji 508 pokretan 2,2-litrenim HDi motorom snage od 204 KS.
U ponudi je, ovisno o izboru pogonsko-prijenosnog sklopa i pet paketa opreme: Access, Active, Allure, GT Line te GT, dok se za prijenos brinu ručni, automatizirani ili automatski mjenjači. Cijene Peugeota 508 u limuzinskoj izvedbi na našem tržištu kreću od 181.520 Kn do registracije (508 1.6 e-HDi Start & Stop Access), a završavaju na 315.704 Kn koliko stoji model 508 2.2 HDi GT. Testirani je automobil, uz cijenu od 240.599 Kn (bez navedene dodatne opreme) pripadao sredini ponude...
Cijeli članak pročitajte na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.