Crossoveri, uostalom kao i SUV vozila, imaju možda i pomalo nezahvalni zadatak biti automobili koji pokazuju karakter svog vlasnika, a Juke je nedvojbeno najbolji pokazatelj toga. Poseban i potpuno drukčiji od svega ostaloga što možemo vidjeti na našim prometnicama u posljednje se četiri godine prometnuo u pravog trendsettera. I sasvim je sigurno, privlači pažnju gdje god se s njim pojavili, posebice u testiranoj, žutoj kombinaciji.
Ovom prilikom testirali smo Juke iz osvježene, Facelift, edicije koji je dostupan u 14 izvedbi. Ponudu započinje 115.400 Kn vriedni Juke 1.6 Visia pokretan benzinskim motorom snage od 94 KS (1598 cm3). Nadalje, u ponudi su i snažnije 1,6-litrene izvedbe: sa 117 KS (1598 cm3) te verzija DIG-T sa 190 KS (1618 cm3). Ponudu benzinaca zaokružit će ovom prilikom testirani 1,2-litreni motor DIG-T snažan 116 KS.
Dieselsku ponudu modela Juke predstavlja provjereni 1.5 dCi, dostupan isključivo u izvedbi snage od 110 KS. Od paketa opreme sodtupni su Visia, Acenta i Tekna, a Juke sa 190 KS snažnim benzinskim motorom dolazi i u izvedbi s pogonom na sva četiri kotača te bezstupanjskim mjenjačem X-Tronic.
Poseban dio priče o nissanovom modelu Juke predstavlja izvedba Nismo. Ova sportska verzija pokretana je motorom obujma od 1618 cm3 koji razvija 147 kW (200 KS). Najekskluzivniji je Juke tako dostupan kao 1.6 DIG-T Nismo te MCVT 4x4 Nismo. Ova posljednja izvedba, s pogonom na sva četiri kotača na našem tržištu stoji 248.000 Kn...
Cijeli članak pročitajte na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.