U ponudi Mercedes-Benza modeli C klase imaju vrlo istaknutu zadaću, premda nije riječ o vrhunskim predstavnicima marke niti perjanicama game, a to je osvajanje "nižih" segmenata tržišta. Naravno, ovo "nižih" treba uzeti s dozom rezerve, jer ipak govorimo o automobilima iz premium kategorije koji svojim luksuzom, opremljenošću, izradom i performansama lako mogu pokoriti najelitnije modele većine konkurenata. Mercedes je s C klasom, postepeno povećavajući broj dostupnih karoserijskih izvedbi, s godinama uspio stvoriti doista respektabilan broj kupaca što svakako vrijedi i za T model koji je predmet ovog testa.
Naime, vremena kada su karavani bili radni automobili davno su prošla. Sada su odraz životnog stila, činjenice da njihov vlasnik ima slobodnog vremena koje voli provoditi na putovanju ili se baveći hobijima koji zahtijevaju krupniju opremu. No, mnogi će zaključiti kako je u nekim detaljima karavanska C klasa čak i atraktivnija od limuzinske izvedbe, posebice kada je opremljena dodacima koji neosporno čine razliku, poput AMG Line eksterijera.
Mercedes-Benz C klasa karavan (T-model) na našem se tržištu, u ponudi zastupništva Star Import, nudi u 13 izvedbi. One su podijeljene na sedam dieselski i šest benzinski motoriziranih modela: ponudu dieselaša predstavljaju 1,6-litreni BlueTEC snage od 116 ili 136 KS te 2,1-litreni motor u izvedbama sa 170 ili 204 KS. Benzinski su motori obujma od 1,6 litara (156 KS), 2,0 (184 i 211 KS) i 3 litre (333 KS), dok je za prestižne AMG izvedbe C 63 osiguran 4-litreni benzinski motor snage od 476 i 510 KS. Konačno, prijenos je izveden na stražnje ili na sva četiri (4Matic) kotača, ovisno o izvedbi.
Cijene Mercedes-Benz C klase karavan kreću od 280.647 kn koliko stoji model CT 180 BlueTEC, a završavaju na visokih 821.538 kn koliko je potrebno izdvojiti za sportski CT 63 AMG S. Izvedba CT 220 BlueTEC s dieselskim motorom snage od 170 KS i automatskim mjenjačem 7G-Tronic Plus stoji 321.194 kn, a uz ponešto dodatne opreme, cijena testiranog automobila iznosila je 379.236 kn...
Cijeli članak pročitajte na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.