U stvaranju zarade na imenu nečeg što je obilježilo povijest malih automobila, doista nema ništa lošeg. No, pet godina nakon što je 2007. predstavljen, nedavno osvježeni i fantastično privlačni novi Fiat 500, talijanski su dizajneri podbacili s modelom 500L. Bio je to pokušaj da se s nasljednikom Multiple stvori novi član obitelji imena "500". Ipak, bit ćemo slobodni zaključiti kako je sve ostalo tek na pokušaju, jer 500L nije niti približno donio "ono nešto" čime se može pohvaliti njegov minijaturni "rođak".
Ipak, sve se promijenilo predstavljanjem novog fiatovog crossovera, nasljednika modela Sedici, otkrivenog na međunarodnom salonu u Parizu, 2014. Fiatu 500X doista nije trebalo mnogo vremena, reći ćemo kako je to bilo pitanje svega nekoliko sati, da se o njemu raspišu svi svjetski mediji koji su odmah prepoznali fantastičan dizajn, kako vanjštine tako i unutrašnjosti, ali i naprednu tehniku i dobru opremljenost iza čega stoji doista razumna cijena. Fiat 500X tako na najbolji način nastavlja popunjavati obitelj ovog itekako značajnog imena.
Na našem tržištu, nudi se devet izvedbi Fiata 500X s pogonom na prednje te tri s pogonom na sva četiri kotača. Ponuda ovog Crossovera obuhvaća dva benzinska i dva dieselska motora snage od 110 i 140 KS (benz.), odnosno 120 i 140 KS (diesel).
Paketa opreme je pet: Pop, Pop Star, Cross, Lounge i Cross Plus, s time da izvedbe Cross i Cross Plus mogu doći i s u izvedbi pogonom na sva četiri kotača. Konačno, Fiat 500X je opremljen 5 ili 6-stupanjskim ručnim, odn. 9-stupanjskim automatskim (ZF) mjenjačem. Cijene kreću od 154.493 Kn koliko je potrebno izdvojiti za model 500X 1.6 ETorq MT FWD Pop (110 KS), a završavaju na 261.934 Kn koliko stoji model 500X 2.0 M-Jet AT AWD Cross Plus (140 KS). Kompletan cjenik Fiata 500X potražite ovdje...