S novim smo fotografijama dobili uvid u izgled prednjeg kraja ovog automobila koji jasno podsjeća na konceptni iK-2 s kojim je Baleno i najavljen na proljetnom ženevskom auto salonu. Naravno, konačni je rezultat nešto "blaži" od studije, no i dalje je riječ o automobilu jednostavnog i čistog, a privlačnog dizajna. Dakle, upravo onakav kakav se i očekuje od cijenom pristupačnog gradskog automobila.
Najavni je koncept bio dimenzija 4023 x 1920 x 1450 mm, dok mu je međuosovinski razmak iznosi 2520 mm, a produkcijski bi model tu trebao ostati vjeran studiji. Prema najavama putnička će kabina biti vrlo prostrana, u odnosu na spomenute dimenzije, a isto vrijedi i za prtljažni prostor.
Osnovu motorizacije će činiti novo razvijeni 1,0-litreni BoosterJet turbobenzinski motor s izravnim ubrizgavanjem, a tu je i SHVS, odnosno Smart Hybrid Vehicle by Suzuki. Radi se o tzv. blagom hibridnom sklopu kod kojega će elektropokretač - generator pomagati spomenutom motoru. Uz malu masu, što može zahvaliti novoj lakoj platformi, Baleno bi trebao biti ekonomičan i dinamičan automobil.
Prodaja na europskim tržištima kreće sljedećeg proljeća, a kupci mogu očekivati i relativno bogato opremljen automobil.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.