Novi Cayenne Turbo S model izgrađen je na naprednoj tehnologiji aktivne šasije koja mu omogućava da nadmaši vozne performanse mnogih sportskih automobila dok istovremeno zadržava sve svoje off-road sposobnosti, razinu udobnosti u vožnji i vučni kapacitet karakterističan za ovaj sportski SUV.
Točnije, radi se o proizvođačevoj PDCC tehnologiji (Porsche Dynamic Chassis Control), PTV Plus sustavu (Porsche Torque Vectoring Plus) te Power Steering Plus sustavu koji su u slučaju Turbo S modela dio serijske opreme kao i zračni ovjes sa Porsche Active Suspension Management (PASM) sustavom koji je također dio standardne opreme i na Cayenne Turbo modelu. PDCC ili dinamična kontrola šasije omogućava još veću prianjivost u zavojima, bolju agilnost te udobnost u vožnji. PTV Plus pak dodaje okretni moment na stražnje kotače u suradnji s elektronički kontroliranim stražnjim diferencijalom što također omogućava trakciju te stoga i nudi više agilnosti u raznim voznim situacijama.
Pod poklopcem se nalazi agregat obujma 4.8 litara čija je izlazna snaga podignuta za 50 KS što je popraćeno i povećanjem maksimalnog okretnog momenta za 50 Nm dostupnih u rasponu od 2.250 do 4.500 o/min. Ta se snaga na sva četiri kotača prenosi putem proizvođačeva Tiptronic S 8-stupanjskog mjenjača kojime se može upravljati i preko poluga na upravljaču ili samo ubacite u Drive i vozite.
Spomenuto povećanje snage i okretnog momenta u stvarnosti se očituje u bržem ubrzanju i većoj maksimalnoj brzini. Za ubrzanje od nule do stotke tako mu je potrebno tek 4.5 sekunde a kazaljka brzinomjera kod Turbo S modela zaustavlja se na 283 km/h.
Novi Cayenne Turbo S također je opremljen i Sport Chrono paketom koji dolazi kao dio standardne opreme a isti uključuje analogni i digitalni timer na sredini komandne ploče. Na ekranu se prikazuju informacije o ukupnom vremenskom trajanju vožnje, koliko je krugova prošlo i specifično prolazno vrijeme za svaki krug. Preko TFT ekrana na predjelu instrumenata prikazuje se i uzdužno ubrzanje.
Porsche pokazao novi Cayenne GTS
Vanjski izgled Cayenne Turbo S modela svojom stilskom izvedbom i kvalitetom ispunjava najviše standarde kakvi se očekuju od svakog top modela u ponudi. Prednji usisnici zraka i naglašavajući detalji na retrovizorima izvedeni su u sjajno crnoj boji.
Serijski 21-inčni naplatci s 911 Turbo II modela s obojenim Porsche oznakama posebno su prilagođeni za primjenu na Cayenne Turbo S modelu a unutrašnjost istih također je obojana u sjajno crnu boju. Izbočenja na lukovima kotača kao i rub stražnjeg spojlera dolaze u boji karoserije. Novi Turbo S model dolazi opremljen s dva para ispušnih cijevi u brušenom aluminiju.
Turbo S model također dobiva bi-xenon prednja svjetla i Porsche Dynamic Lighting System (PDLS). PDLS uključuje funkciju dinamičnog i statičnog rada svjetala u zavojima, kontrolu svjetala ovisno o brzini vožnje te funkciju posebno osmišljenu za loše vremenske uvjete. Uz High-Beam Assist i Intersection Assist sustave, vidljivost je maksimalno osigurana. Stražnja svjetla pak izvedena su u potpunosti u LED tehnologiji a stop svjetla kod naglijeg kočenja svijetle u prekidima da bi učinkovitije upozorila vozače iza vozila na potencijalno opasnu situaciju.
Porscheovi dizajneri za interijer su osmislili ekskluzivnu dvobojnu shemu kože koja je dostupna u varijaciji crne i crvene boje (Black/Carrera Red) ili crne i bež boje (Black/Luxor Beige). Kožni interijer u dvije boje dodatno je naglašen specifičnim prošivima koji krase cijeli putnički prostor. Prednja i stražnja sjedala nose proizvođačev amblem ušiven na naslonjačima za glavu dok je krovište prekriveno alcantarom od početka do kraja. Instrumentna ploča, vrata i središnji greben dodatno su ukrašeni elementima od karbona iz standardnog Carbon Fiber paketa za interijer te dodaju još veću dozu ekskluzivnosti.
Novi Porsche Cayenne Turbo S u prodaji bi se trebao pojaviti u proljeće 2013. godine pri početnoj cijeni od cca. 190.000 eura.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.