Poput svog prethodnika, novi RR model za 2012. biti će jednako beskompromisan pružajući najvišu razinu sportskog karaktera i vozne dinamike. Ono što će preobratiti i ono malo nevjernika su bolja upravljivost i stabilnost, superiorne performanse i iznimna praktičnost za svakodnevnu vožnju. Tu su i najbolji aktivni sigurnosni sustavi koji uključuju najnapredniji kočioni sustav na tržištu, BMW Motorrad Race ABS. Prilikom ubrzanja, vozača podupire Dynamic Traction Control ili DTC. Oba sustava optimizirana su za savršenu interakciju.
Ono što nije promijenjeno ili dorađeno jest izvrsna snaga motora od 193 KS koja sa samo 204 kg mase s 90% punim spremnikom goriva garantira jednako izvrsne performanse. Sa spomenutim Race ABS sustavom masa motocikla neznatno je veća, točnije 206.5kg.
Izmjene na ovjesu novog 1000 RR modela bile su ključne za poboljšanje vozne dinamike. Geometrija ovjesa je modificirana, upravljač je precizniji nego ranije a amortizeri pružaju još ugodnije vozačko iskustvo. Poboljšan je i protok zraka a cijeli paket promjena na ovjesu zaokružen je podesivim mehaničkim amortizerom upravljača.
Ekran s brzinomjerom također je redizajniran za što lakšu čitljivost. Isti od sada može biti zatamnjen za pet nijansi i nudi više funkcija nego ranije kao npr. indikator prolaznog vremena kruga te indikator upozorenja ako vozač vozi brže od ograničenja.
Novi BMW S 1000RR nije se okoristio samo novim tehnološkim dostignućima na području mehanike, već i u pogledu dizajna motocikla. Rep motocikla je redizajniran a promjene su uvedene i na asimetrične bočne obloge, a nova prepoznatljiva karakteristika su i krilca koja poboljšavaju aerodinamiku.
U Racing Red i Alpine White kombinaciji boja, novi RR izgleda doista moćno i brzo, pa čak i kad samo stoji na mjestu, dok je za one koji žele nešto drugačije u ponudi i Bluefire boja. Sportski izgled možda ja najuočljiviji u 'Sapphire' metalik crnoj boji dok su u ponudi naravno i ratne boje BMW Motorrad Motorsportsa. Prepoznatljivi RR logo također je prošao sitne izmjene.
Ergonomija je također poboljšana u odnosu na prethodni model što točnije znači da su ugrađeni novi oslonci za stopala. Stabilizatori na osloncima za noge za suputnika također su redizajnirani te izgledaju elegantnije.
Personalizacijske opcije za novi S 1000 RR također su još opsežnije nego prije te tako motociklisti koji su više sportski nastrojeni mogu opremiti svoj RR sa HP ispušnim sustavom od titanija (s ili bez ABE) ili s HP softverom za bilježenje podataka o prolaznim vremenima krugova. Grijani rukohvati nude dva podešenja što vjerujemo da će svima koji svoje motocikle voze tijekom cijele godine biti posebno zanimljivo.
Nakon što je prije par dana Honda predstavila 1000RR model BMW sada donosi svoj odgovor u kraljevskoj klasi. Uz 'ratne boje' (bijela, crvena, plava) nama je ovo definitivno najbolji stroj u klasi 1000.