Proljeće 2012. biti će doista zanimljivo za ljubitelje ovog njemačkog brenda, pogotovo one dubljeg džepa. Audi je upravo predstavio svoj najnoviji kompaktni sportski automobil koji će biti dostupan u coupe i roadster inačici a glavna odlika novog sportaša su naravno performanse.
Audijev TFSI motor zapremnine 2.5 litara koji se nalazi pod poklopcem TT RS Plus modela je pravi visoko-performansni motor. U usporedbi s jedinicom na kojoj se temelji, ovaj turbak s izravnim ubrizgavanjem dostavlja 20 KS više snage što nas dovodi do ukupne izlazne snage od 360 KS i 465 Nm okretnog momenta
Audi TT RS Plus vrlo je impresivna kombinacija dinamičnih voznih karakteristika i učinkovitog prenošenja snage na podlogu. Iza gromoglasne zvučne kulise 5-cilindričnog turbaka, kriju se jednako oduševljavajuće brojke. Coupe inačica sa S Tronic mjenjačem od nule do stotke ubrzava za 4.1 sekundu (s ručnim mjenjačem isto ubrzanje coupe postiže za 4.3 sekunde). Roadster, pak, isti postupak obavlja za 4.3 sekunde (4.4 s ručnim mjenjačem). Maksimalna brzina ograničena je na 280 km/h.
Što se tiče potrošnje goriva, spomenuti agregat i u ovom pogledu je jednako učinkovit (za visoko-performansni sportski automobil) s prosječnom potrošnjom od 8.5 l/100km u slučaju coupea sa automatskim mjenjačem dok roadster prosječno troši 8.6 litara na 100 km.
Kupci će moći birati između ručnog 6-stupanjskog mjenjača i 7-stupanjskog S Tronic automatskog mjenjača koji omogućava izuzetno glatke i neprimjetne prijenose. Spomenuti automatik s dvije spojke ima i 'Launch Control' funkciju za optimizaciju ubrzanja iz mrtvog starta. Tu je i proizvođačev Quattro stalni pogon na sva četiri kotača koji radi uz pomoć višelamelne spojke te vrlo učinkovito prenosi snagu na podlogu.
Osim mnogih mjera za što veću učinkovitost, ovakve brojke također su i rezultat ekstremno lake karoserije, tzv. Audi Space Frame (ASF), koja je izrađena od aluminija na prednjem kraju i tankih slojeva čelika na stražnjem kraju. Coupe s ručnim mjenjačem i quattro pogonom tako mjeri 1.450 kg pri čemu je omjer mase i snage 4.0 kg po 1 KS, dok je kod roadstera taj omjer 4.2 kg/1 KS.
Visoko-performansni kočioni sustav s lakoćom se nosi sa svom tom snagom zahvaljujući četveroklipnim kočionim kliještima na prednjim kotačima koji rade u kombinaciji s perforiranim kočionim diskovima. Audi TT RS Plus leži na 19-inčnim lijevanim naplatcima u peterokrakom ''Rotor'' dizajnu koji su obojani u crnu boju s kontrastnim crvenim obrubom. Isti su omotani 255/35 gumama.
Podesivi amortizeri poznati kao Audijev 'Magnetic Ride' sustav, nalaze se na popisu dodatne opreme. Za još bolje aerodinamičke karakteristike, na stražnjem kraju nalazi se fiksirano stražnje krilo koje povećava potisnu silu.
Ono što će vizualno odvajati novi TT RS Plus jest nova rešetka hladnjaka s romboidnim uzorkom u sjajnoj tamno sivoj boji koja je obrubljena matiranim srebrnim okvirom. Kućišta bočnih retrovizora izrađena su od CFRP-a ili karbonom ojačane plastike, a vanjski dojam zaokružuje sportski ispušni sustav s dvije ovalne ispušne cijevi u crnoj boji. U unutrašnjosti automobila Audi je dodao tek aluminijsku ručicu mjenjača s oznakom TT RS Plus.
Novi sportski coupe s četiri prstena biti će nažalost samo za odlikaše...Audi TT RS Plus Coupe s ručnim mjenjačem u Njemačkoj će koštati 60.650 eura dok se u kombinaciji sa S Tronic automatskim mjenjačem cijena penje na 62.800 eura. TT RS Plus Roadster koštati će 63.500 tj. 65.650 eura (ovisno o odabiru mjenjača).