Tivoli je u potpunosti novi model temeljen na novoj platformi pod nazivom X100. Na njegov dizajn su najveći utjecaj imali konceptni modeli XIV Air i XIV Adventure, a sve u svemu riječ je o vrlo prihvatljivom i modernom izgledu koji će zacijelo privući mnoge potencijalne kupce.
U tome bi svoju ulogu trebala imati i bogato opremljena unutrašnjost koja će se moći pohvaliti sa sedam zračnih jastuka, automatskim dvo-zonskim klima uređajem, naprednim infotainment sustavom sa zaslonom osjetljivim na dodir, Smart Steer upravljačem s tri načina rada... Od opreme valja izdvojiti i ESP, kameru za vožnju unatrag, parkirne senzore, sustav nadzora pritiska u gumama i sl.
Tivoli pokreće novo razvijeni 1,6-litreni e-XGi160 benzinski motor snage 93 kW, odnosno 126 KS i najvećeg okretnog momenta od 157 Nm. Ovaj će motor biti moguće upariti s ručnim i automatskim mjenjačem, a prosječna će mu se potrošnja, ovisno o mjenjaču kretati oko 8,1, odnosno 8,3 l/100 km. Recimo i kako će isprva Tivoli biti dostupan samo s pogonom na prednje kotače.
Prodaja u Koreji započinje ovog mjeseca, a kasnije tijekom ove godine, bi prodaja trebala krenuti i na europskim (kao i drugim svjetskim) tržištima na kojima bi Tivoli trebao dobiti i osjetno ekonomičniji 1.6 turbodieselski pogonski stroj te pogon na sva četiri kotača. Naime, službena europska premijera se očekuje u Ženevi u ožujku.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.