Prednji središnji zračni jastuk bit će prvo ugrađen u srednje velike crossover-modele koji se nude na američkom tržištu.
Jastuk se aktivira s desne strane vozačeva sjedala i smješta se između vozačeva i suvozačeva sjedala.
Valjkastog je oblika i stvoren za zaštitu u slučaju udarca u bočni dio vozila te apsorbira energiju udarca između vozača i suvozača. Očekuje se da će ovaj zračni jastuk također biti koristan prilikom prevrtanja vozila.
GM-ova analiza baze podataka američke Nacionalne administracije za sigurnost u prometu na autocestama, pokazala je da su udarci u suprotnu bočnu stranu vozila, kod kojih će se primarno primjenjivati novi zračni jastuk, krivci za čak 11 posto smrti putnika iz prednjeg dijela vozila vezanih sigurnosnim pojasom, prilikom nesreća koje ne uključuju prevrtanje vozila. Ove žrtve sudara u suprotan bok vozila, kada se putnik nalazi na strani koja nije izravno udarena, također čine vrlo visokih 29 posto svih smrti putnika vezanih pojasom prilikom bočnog sudara.
Emisiju Automotiv gledajte nedjeljom u jutarnjem terminu programa Nove TV.