Mali gradski auto

Spark: Mladenački i razigran s velikom dozom osobnosti

Slika nije dostupna
S novom generacijom Sparka u Chevroletu su jasno dali do znanja kako više ne žele biti samo najjeftiniji u klasi malih gradskih automobila.

Novi automobil želi upadati u oči, želi imati više osobnosti i stila. I na prvi pogled je jasno, u tome su potpuno uspjeli, a možda i malčice pretjerali. Pojava Sparka jednostavno ne može proći nezapaženo. Dizajn je mladenački i razigran, no ostaje pitanje koliko je dugotrajan, odnosno hoće li brzo zastarjeti. Naime, ovakvi razigrani i nakićeni oblici imaju tendenciju brzog izlaska iz mode. Bilo kako bilo, za razliku od prethodnog modela, novi Spark definitivno ima veliku dozu osobnosti.

I u unutrašnjosti nalazimo mnogo originalnih, razigranih detalja. Posebice je to vidljivo na prilično neobičnoj ploči s instrumentima. Dok se većina konkurenata ovdje zadovoljava s jednostavnim digitalnim ili skromnim analognim pokazivačima, u Chevroletu su se zaista zaigrali. Novi Spark je narastao na 364 centimetara, i time se može ubrojiti među duže primjerke svoje klase. Sukladno tome, i u unutrašnjosti nudi više od prosjeka klase. To znači da je sprijeda ponuda prostora zadovoljavajuća, a straga iznad očekivanja, no još uvijek pomalo skučena. Logično, s obzirom na dimenzije. Skučen je i prtljažnik sa 170 litara, no i to je realnost ove klase.

Za razliku od prethodnika, koji je bio prilično spartanski opremljen kod novog je Sparka u tom pogledu napravljen korak više. Ovo je top model LT koji će zadovoljiti i najrazmaženije prohtjeve. Automatska klima, upravljač s komandama za audio sustav, alu naplatci, parkirni senzori te ABS i šest zračnih jastuka. Zaista izdašno za ovu klasu, jer mnogi konkurenti niti ne nude neke stavke s ovog popisa.
Za pogon je zadužen 1,2-litarski motor, najsnažniji agregat u ponudi Sparka. Motor razvija 81 konjsku snagu što je odličan kapital za malog Sparka. Automobil je živahan, sprint obavlja za 12,1 sekundu, dok maksimalna brzina iznosi 167 km/h. Sasvim dovoljno za namjene gradskog mališana. Potrošnja je sa točno šest litara zadovoljavajuća.

Spark je zaista postao mnogo ozbiljniji automobil, no to ne znači da je pobjegao iz kategorije povoljnih. Iako 85 tisuća kuna za testirani model i ne zvuči tako. Naime, ovo je top model nakrcan opremom. Stoga i predstavlja dobar odnos uloženog i dobivenog, pod uvjetom da svojoj gradskoj svakodnevnici želite dodati malu dozu luksuza.

Emisiju Automotiv gledajte nedjeljom, u jutarnjem programu Nove TV.

Povezane teme