Službeno predstavljen novi MINI koji izgleda isto

Tek nekoliko sati nakon što su procurili detalji o novoj generaciji, proizvođač je odučio i sam službeno predstaviti potpuno novi MINI.

Na internetu su se upravo pojavile fotografije novog MINI modela. Premijera automobila održana je tijekom posebnog događaja u povijesnoj domovini MINI-ja, u Londonu, s istovremenim javnim debijem nove generacije na Los Angeles i Tokyo Motor Showu.

Duži, širi, viši...Sa svakom novom generacijom MINI se sve više udaljuje od svog legendarnog pretka. Unatoč tomu, nova generacija jamči još učinkovitije motorizacijske opcije i velikodušnu ponudu dodatne opreme. Iz MINI-ja kažu da je novi model ''potpuno nov'' ali dizajn automobila i nije se toliko promijenio u odnosu na prethodne modele, iako valja primijetiti suptilne dizajnerske znakove.

Novi MINI temelji se na BMW-ovoj UKL1 platformi te će biti prvi automobil u svojoj klasi s prednjim svjetlosnim sklopovima u potpunosti izvedenim s LED tehnologijom dok će LED-ice biti 100-posto zastupljene i u stražnjim svjetlosnim sklopovima.

Nova generacija MINI modela je 98mm duža, 44mm šira i 7mm viša od izlazećih modela dok je i međuosovinski razmak povećan za 42mm na ukupno 2.495mm. Kao rezultat ovih povećanih dimenzija novi MINI nudi više prostora u unutrašnjosti kao i 211 litara prtljažnog prostora što je povećanje od 30 posto.

Prilikom lansiranja na tržište novi MINI biti će dostupan s tri turbo motora sa start/stop tehnologijom. Početni Cooper model pogoniti će novi 1.5-litreni 3-cilindrični turbo motor koji dostavlja 136 KS i razvija maksimalan okretni moment od 220 Nm (230 Nm s overboost funkcijom). S takvim agregatom, novi MINI nuditi će potrošnju od 4.4 l/100km uz prateće emisije CO2 od 105 g/km.

Sportaš u obitelji, Cooper S, koristi novi 2.0-litreni 4-cilindrični turbo benzinski motor sa 190 KS i 280 Nm (300 Nm uz overboost). Potrošnja dvolitraša procijenjena je na 5.6 l/100km uz emisije CO2 od 133 g/km.

►►►   Roadster se priključio MINI obitelji

►►►   MINI Countryman u John Cooper Works izdanju

Od dizelaša u početku ponude biti će samo 1.5-litreni dizelski motor koji će pogoniti Cooper D, a nudi snagu od 115 KS i 270 Nm uz prateću potrošnju od 3.5 l/100km i emisije CO2 od 92 g/km.

Gore spomenuti agregati snagu šalju na prednju osovinu preko standardnog 6-stupanjskog ručnog mjenjača dok je u ponudi i opcionalni 6-stupanjski automatik. MINI će kupcima ponuditi i sportski automatski mjenjač s bržim prijenosom i polugicama za promjenu brzina na upravljaču.

Unutrašnjost je prekrivena kvalitetnijim materijalima a može se opcionalno obogatiti nizom pomoćnih sustava kao i sustavom za prilagođavanje nagiba stražnje klupe. Jači paketi opreme donose velikodušan 8.8-inčni infotainment sustav kojime se upravlja preko dva kontrolna gumba slično BMW-ovom iDrive sustavu.

Sljedeće godine planira se uvođenje dodatnih modela i motorizacijskih opcija. Najviše nas zanima jači dizelaš Cooper SD te naravno, perjanica ponude, JCW beštija. Sve u svemu – ništa posebno!

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.

Povezane teme