C3 Picasso

Simpatičan i razigran, za obitelji svih veličina

Slika nije dostupna
Još 1998 godine Citroen je ušao u umjetničke vode - Xsarom Picasso. Danas je ova kompanija vodeća u Europi kada govorimo o monovolumenima i upravo je taj uspjeh bio zamašnjak za novi, najmanji Picasso model.Najmanji Picasso je zaista mali. Rekli bi najveći Picaso za velike obitelji, srednji za srednje i mali za male.

Ah, Barcelona… Obožavani grad. .. Osim neodoljivog šarma, uređenosti i arhitekture, katalonska prijestolnica osvaja ugodnom klimom. Dok su u Zagrebu hladila tek 2, i to kišna stupnja, u Barceloni nas je grijalo njih 17. Sunčanih. No, vratimo se mi novom francuskom klincu.

Najprikladnije je reći kako je C3 Picasso namijenjen obiteljima svih veličina koje imaju potrebe za ovakvim prijevozom. Naime, C3 Picasso je sa svojih 408 centimetara duljine najprikladniji za grad. Prijevoz djece u vrtić ili školu ili pak bezbrižan odlazak do shopping centra. Čini nam se kako mu to najbolje leži.

A kada govorimo u superlativima, onda treba reći i kako novi C3 Picasso nudi najveću prostranost u odnosu na konkurenciju. Uz najviše mjesta za putnike, pomicanjem stražnje klupe prtljažnik raste s početnih 385 na 500 litara, a njenim preklapanjem stvara se još 1000 litara iskoristivog prostora.

U kombinaciji sa staklenim krovom te uz posebno izvedene A nosače krova, mali C3 Picasso je jedan od automobila s najboljom preglednošću i najboljim, odnosno najsvjetlijim ugođajem. A što se tiče same kabine, riječ je o tipičnom Citroenu. Prije svega, simpatično i razigrano. No, u odnosu na C3, s kojim dijeli ime, mali je Picasso ipak preuzeo i dio filozofije većeg C5. Materijali su na mjestima sasvim pristojne kvalitete.

Napravljen na platformi Peugeota 207, C3 Picasso nudi dojmljivu udobnost ali i dinamiku u vožnji. Jedino što zna zasmetati je neprecizan mjenjač, no kako je odlično pozicioniran, treba mu oprostiti. Tu su i novi benzinski motori - oznake VTI – i snage od 95 i 120 konja te dva poznata dizelaša – od 90 i 110 konja. Nekada su takvi automobili bez problema prolazili sa 60-ak konja no mali je Picasso težak više od 1300 kilograma pa, stoga, zahtijeva solidnu konjicu...

Najmanji Picasso na tržište stiže tijekom travnja. osnovni model koštat će 97.000 kuna.Korektna ponuda. Za stakleni krov, najbolju opremu i jači benzinac trebat će izdvojiti 36 tisuća kuna više… Prvi kompletni test očekujte, dakle, u travnju... Kada će i vrijeme biti idealno za stakleni krov.

Povezane teme