Tako je najavljeno da bi BMW kupcima do 2017. trebao ponuditi čak šest noviteta temeljenih na ovoj platformi, a svi bi trebali imati pogon samo na prednje kotače. Osnovu motorizacije će činiti 3-cilindrični 1,5-litreni turbo benzinski i dieselski motori.
Prvi BMW temeljen na UKL1 je dakako nedavno lansirana serija 2 Active Tourer (na slikama), odnosno novi BMW-ov kompaktni MPV. Drugi će biti ponovno isti taj navedeni model, no u izvedbi sa sedam sjedala (sredina 2015.), a tada će se UKL1 prvi put upotrijebiti i za proizvodnju BMW-ovih SUV-ova. Naime, isti će platformu koristiti novi X1 (kraj 2015.), kao i njegova coupe crossover izvedba, odnosno X2 (sredina 2016.).
Kasnije bi, odnosno tijekom 2017, na tržište trebao stići i maleni roadster Z2, a iste bi godine BMW trebao lansirati i nasljednika serije 1. Prelazak sa stražnjeg na prednji pogon mogao bi biti problematičan za BMW, no Bavarci vjeruju kako kupci neće niti osjetiti tu promjenu. Nova će serija 1, također, narasti dimenzijama te kupcima ponuditi značajno prostraniju putničku kabinu.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook