Ovaj model i dalje pokreće isti 2,0-litreni 4-clindrični turbobenzinski pogonski stroj, no njegova je snage sada povišena za 10 KS i iznosi 290 KS. Najveći okretni moment je ostao identičan, odnosno iznosi 350 Nm, no dobra je vijest kako će ubuduće biti dostupan u širem rasponu okretaja motora, odnosno između 1700 i 5800 o/min.
Performanse se nisu mijenjale, odnosno nova će verzija do 100 km/h i dalje ubrzavati za 5,8 s, odnosno 5,7 s DSG mjenjačem, dok je najveća brzina elektronički ograničena na 250 km/h. Prosječna e mu se potrošnja kretati između 6,7 i 6,8 l/100 km, a emisija ugljičnog dioksida između 149 i 156 g/km.
Nadalje, u Seatu su doradili ispušni sustav ovog automobila koji će sada proizvoditi "rafiniraniji zvuk", a standardnu će opremu činiti prednji diferencijal s blokadom, sustav aktivne kontrole ovjesa, LED prednja i stražnja svjetla, Alcantara presvlake, 6,5-inčni zaslon osjetljiv na dodir, LED ambijentalno osvjetljenje, razni ukrasi i sl.
Kupci će Leon Cupra izvedbu i dalje moći kupiti u tri karoserijske izvedbe, Sport Coupe, hatchback s troja vrata te karavanskom ST-u, a tu je i opcijski Performance paket koji uključuje i Brembo kočnice, posebne 19-colne naplatke, sportske gume, sjedala i sl.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.