SEAT Ibiza slavi 30 godina uz atraktivne ponude

SEAT-ov najuspješniji model kroz povijest – Ibiza - na tržištu je posljednjih 30 godina.

Sajam automobila u Parizu 1984. godine bio je izabran kao kulisa za predstavljanje modela SEAT Ibiza svijetu. Bila je to nezaboravna prilika jer se radilo o proizvodu koji je u potpunosti razvijen u samostalnoj tvrtci SEAT. Taj trenutak izazvao je njegovu eksplozivnu popularnost koja traje sve do danas, uz ukupnu prodaju od 5 milijuna vozila.

SEAT Hrvatska se pridružuje proslavi Ibizinog rođendana s nekoliko atraktivnih ponuda za potencijalne kupce. Tako je od nedavno u svim SEAT salonima u ponudi Ibiza Max s bogatom opremom i početnom cijenom već od 79.900 kn!
Taj isti model kupcima je dostupan i uz vrlo atraktivno financiranje u posebnoj ponudi Porsche leasinga za već od 799 kn/mj!
Uz to, vodilo se računa i o kupcima koji vole nešto jače motore i opremu, te vole Ibizin sporski i nabrijani duh. Za njih je od sada u ponudi poseban rođendanski model Ibiza FR „30“ po izuzetno atraktivnoj cijeni.
Više o ovim ponudama možete saznati na http://www.seat.hr/novosti&NewsID=524

Četiri različite generacije SEAT Ibize oduvijek je krasio sportski, mladenački duh i dugo su bile omiljene zbog svojih izvrsnih performansi i ekstremne štedljivosti.

Prva generacija predstavljena 1984. označila je velik novitet jer je izrađena na platformi modela SEAT Ronda i kombinirala je prostranost i udobnost u unutrašnjosti kakvu imaju modeli višeg segmenta u kompaktnijoj karoseriji. Na tom je projektu SEAT surađivao s poznatim firmama poput tvrtke talijanskog dizajnera Giorgio Giugiaro, Italdesign, kao i tvrtkom Karmann za industrijalizaciju i tvrtkom Porsche za tehnologiju primijenjenu na motore.

1993.godine španjolska marka je najavila drugu generaciju modela Ibiza, vozilo koje će slijediti uspješne stope prethodnog modela. SEAT-ova opsežna povijest sadrži poglavlje u potpunosti posvećeno ovom modelu, koji je postao prvo vozilo proizvedeno u novoj tvornici u Martorellu.

Treća generacija modela Ibiza svjetlo dana je ugledala 2001. godine te je označila napredak po pitanju kvalitete proizvodnje, ponude motora i dinamičnih performansi. Walter de Silva je bio odgovoran za njezin dizajn, a uveo je privlačniju siluetu koja je isticala povećanu agilnost.

Sredinom 2008. godine, SEAT je započeo promotivnu kampanju četvrte generacije modela Ibiza s dvije ključne riječi koje su savršeno sažimale kvalitetu novog vozila ove tvrtke – ljepota i tehnologija, kojoj još samo treba dodati i treće obilježje – kvalitetu.

Povezane teme