Novi Sea-Doo RXT-X aS 260 RS karakterizira visoka snaga, Rotax 4-TEC motor sa super punjačem i intercoolerom i komponentama s predznakom 'X' koje su iskušane u trkaćim uvjetima i osiguravaju maksimalno vozačko iskustvo za sve one koji se vole zabavljati na otvorenom moru. Svojim specifičnim stepenastim dizajnom trupa ovo plovilo izgleda brzo čak i kad stoji na mjestu.
Sea-Doo X-TEAM skuteri za vodu jedini su Sea-Doo modeli koji su opremljeni trkaćim elementima poput X-Steering i AES sustavom (Adjustable Ergonomic Steering), X-Seat, X-Gauge, X-Tra podlogom za bolju prianjivost stopala, ugrađeni mjerač prolaznih vremena i po prvi puta, potpuno podesiv ovjes sa FOX amortizerom koji je također podesiv i mehaničkom oprugom, te za kraj BRP-ovim ekskluzivnim iBR sustavom (intelligent Brake and Reverse).
Sea-Doo RXT-X aS 260 RS je doista brz, ali zahvaljujući potpuno podesivom ovjesu, i iznimno udoban i vozljiv. Oznaka 'aS' skraćenica je za 'Adjustable Suspension' tj. podesivi ovjes, a podešavanjem Fox Racing Shock / amortizera preko kontrolne ručice u prozirnom pretincu za rukavice vozač može ručno 'naštimati' ovjes (povećati tvrdoću ili mekoću) u trenu, ovisno o uvjetima vožnje.
Tvrđi ovjes uklanja glavninu odbijanja prilikom velikih valova, a time što je moguće precizno podesiti način vožnje, s ovim plovilom nema straha od otvorenog mora.
Sea-Doo je u principu konstruiran od dvije zasebne polovice. Donja polovica čini trup dok gornja polovica sadržava sjedalo, naslonjače za noge i ručke. Sustav ovjesa omogućava impresivnih 15 centimetara prostora za manevar, a ono što je jednako impresivno jest njegova redizajnirana ergonomija.
Prostor za noge sada je mekih kontura i padajućih linija te je također lagano nakošen prema unutra kako bi se uklonio bilo kakav pritisak i opterećenje te pruža prirodni i udobni položaj.
Ovaj RXT-X aS 260 RS opremljen je najjačim motorom koji Sea-Doo ima u ponudi, a radi se o Rotax 4-TEC motoru obujma 1.494 kubika kojemu potpomaže super punjač i vanjski intercooler. Izlazna snaga motora je velikih 260 KS. Kada se sve to spoji, dobivamo vrlo brzo plovilo. Brzina je elektronski ograničena na 65 km/h, a bez nje se brzine kreću oko 100-130 km/h. Na vodi, to je totalno ludo!
Na sreću onih kojima je sigurnost na prvom mjestu, sva ta snaga popraćena je sustavima koji stvari drže čvrsto pod kontrolom. Sea-Doo je vrlo pametno u ovo plovilo ugradio svoj iBR (Intelligent Brake and Reverse) sustav koji ima kraći zaustavni put od bilo kojeg drugog plovila na tržištu. Elektronički rikverc omogućava razinu upravljivosti kojom su neke svakodnevne gnjavaže poput pristajanja gotovo uživancija.
Za još više kontrole brine iTC (Intelligent Throttle Control) koji osigurava da je motor uvijek u leru kada se upali a spomenuti sustav ima 30 specifičnih funkcija poput Touring/Sport načina rada, mjerača temperature vode, mjerača okretaja i još mnoštvo toga.
S toliko snage pod poklopcem, Sea-Doo je poklonio puno pažnje na elemente poput upravljivosti.
X-Racing postavke uključuju: X-Steering s podesivim ergonomskim upravljačem (A.E.S. – Adjustable Ergonomic Steering) što u prijevodu znači da je upravljač podsiv po širini i nagibu, te X-Gauge koji sadržava brzinomjer i prikazuje podatke o prosječnoj brzini te visoko-performansni VTS (Variable Trim System) itd.
Kupci dobivaju i niže-profilno sjedalo koje osim što je udobno, postavlja vozača u optimalan položaj za malo 'aktivniju' vožnju i omogućava da iskoristi težinu tijela u zavojima.
Manje iskusne osobe mogle bi se u početku osjećati malo nelagodno prilikom vožnje novog Sea-Doo plovila, obzirom da se zbog višeg centra gravitacije vozač može osjećati nestabilno pri nižim brzinama.
Međutim, po svojoj prirodi, ovo je tip plovila koji u startu nije predviđen za sporu vožnju. Čim se da malo više gasa i Sea-Doo dobije na brzini, njegov ovjes i specifično dizajniran trup počinju dolaziti do izražaja, a samo plovilo postaje izrazito upravljivo i stabilno.
Sea-Doo RXT-X aS 260 RS dostupan je u crnoj i Dragon Red nijansi crvene boje, a svaki centimetar ove morske nemani potući će konkurenciju. PREDOBRO!!!