Ruski ArmorTech predstavlja produženi i blindirani Audi A8 L

Slika nije dostupna
Nakon produžene verzije Bentley Mulsanne modela, ArmorTech je predstavio svoj najnoviji projekt, produženi ali i blindirani Audi A8 L.

Ovaj vrlo poseban Audi A8 L djelo je ruske tuning kuće ArmorTech koja osim što je produžila vozilo isto opremila i blindiranim staklima i pojačanjima od čelika i kevlara. Nemoguće je ostati neprimjećen s ovakvim proporcijama a kada tome nadodamo da bi u ovom automobilu preživjeli rafalnu paljbu i eksploziju auto-bombe, možemo samo reći – mrak!

Audi A8 L već je sam po sebi dovoljno dugačak, barem tako smatra većina vlasnika ove limuzine, međutim ruski tuneri ne slažu se s time. Inženjeri iz Armor Techa povećali su dužinu vozila za dodatnih 400 mm tako što su produžili prednja i stražnja vrata. Dodatni milimetri nisu jednako raspoređeni – sprijeda je dodano 150 mm dok je ostatak pridružen stražnjem kraju vozila.

Neki će vjerojatno odmah reći da to nije sigurno, jer se razlika u dužini osjeti na voznim karakteristikama automobila, međutim inženjeri iz Armor Techa pobrinuli su se da naprave sve potrebne dorade na kočnicama, šasiji i ovjesu kako bi se rad istih prilagodio dodatnoj dužini ali i masi vozila, tako da neće biti nikakvih tehničkih problema.

Osim tehničkih dorada, ovaj Audi A8 L također je dobio i cijeli niz luksuznih dodataka među kojima su i pomična staklena pregrada kojom se vizualno odvaja prednji dio putničkog prostora od stražnjeg kako bi putnik/putnici imali maksimalnu privatnost, zatim pregršt najkvalitetnije kože, Alcantare i ukrasnih detalja od drva, te naravno, hi-tech multimedijski sustav.

Kao što možemo pretpostaviti po imenu tvrtke, ArmorTech nudi mogućnost ugradnje sigurnosnog paketa sa stupnjem zaštite 'B6'. Stupanj zaštite B6 znači da se u Audi A8 L mogu ugraditi blindirana stakla, vanjska zaštita od izuzetno jakog čelika otpornog na eksplozije uz dodatak komponenti od kevlara za maksimalnu sigurnost.

Uz sve gore spomenute dorade, ono što je ostalo nepromijenjeno jest pogonski sklop automobila, drugim riječima pod haubom je serijski 6.3-litreni W-12 motor s 500 KS i 624 Nm okretnog momenta, pri čemu se snaga prenosi na sva četiri kotača.

Unatoč tomu što teži više od tri tone, zahvaljujući spomenutom W 12 motoru, A8 L Security od nule do stotke ubrzava za 7.3 sekunde. Kako bi se poštedile gume, maksimalna brzina ograničena je na 210 km/h. Snaga se prenosi putem 8-stupanjskog automatskog mjenjača na sva četiri kotača zahvaljujući Audijevom stalnom Quattro pogonskom sustavu.
Zbog velike mase vrata bilo je potrebno ugraditi tzv. 'closing-assist' i 'door-stop' kako vrata ne bi prikliještila putnike prilikom otvaranja i zatvaranja. Samo vrata nose 390 kg.
Što se tiče cijene, ono što sigurno znamo je da nije jeftino a točna cijena ovisi o količini dorada i specifična je za svaki pojedini automobil.