Audi je odlučio malo osviježiti sportsku limuzinu te mu je podario nove dizajnerske detalje i upečatljive elemente. Vizualne promjene gotovo su neprimjetne na prvi pogled, ali bližim pregledom možete primijetiti da su kutovi saćaste rešetke hladnjaka na prednjem kraju oštriji nego prije dok će Audi opcionalno nuditi mat aluminij, sjajno crne i karbonske pakete za vanjski izgled.
Osviježeni Audi RS 7 Sportback u standardnoj verziji leži na 20-inčnim kovanim ultralakim alu naplatcima dok su opcionalno dostupni 21-inčni lijevani naplatci u tri boje. Ponuda boja karoserije također je obogaćena s nekoliko novih nijansi, točnije Floret Silver (metalik), Glacier White (metalik), Mythos Black (metalik) te Sepang Blue (pearl).
Elegantnim crnim interijerom dominiraju RS sportska sjedala a dizajneri su se odlučili diskretno redizajnirati područje mjernih instrumenata. Gumbi za upravljanje otvorima za zrak, poluge iza upravljača za mijenjanje brzina te quattro oznaka na instrumentnoj ploči su neki od elemenata koje su zahvatile promjene. Standardni MMI Navigation Plus sustav s MMI Touch funkcijom odsad koristi modularnu infotainment platformu najnovije generacije a među posebnim karakteristikama valja spomenuti učinkovit grafički procesor koji dolazi od Audijevog partnera, Nvidie.
Najvažnija promjena svakako je uvođenje (opcionalnih) matrix LED svjetlosnih sklopova, s laserskim dugim svjetlima, koje smo mogli vidjeti na osviježenim A8/S8 te A7/S7 modelima dok su u slučaju RS7 isti uklopljeni u nešto tamnije okvire. Stražnji svjetlosni sklopovi također imaju novi unutarnji dizajn.
Pod poklopcem osviježenog Audi RS7 Sportbacka leži 4.0-litreni V8 biturbo motor koji i dalje pruža 560 KS uz konstantnih 700 Nm okretnog momenta u rasponu od 1.750 do 5.500 o/min. Isti katapultira coupe s petora vrata od 0-100 km/h za 3.9 sekundi a opcionalni paketi omogućavaju maksimalnu brzinu od 280 i 305 km/h.
Proizvođačev 8-stupanjski Tiptronic mjenjač uglađen za sportske performanse s dugačkom osmom brzinom usmjerava snagu 8-cilindričnog motora na podlogu preko quattro stalnog pogona na sva četiri kotača. Na zahtjev kupaca, Audi će automobil zajedno s quattro stalnim pogonom na sva četiri kotača opremiti i opcionalnim sportskim diferencijalom na stražnjoj osovini.
Zvučni V8 biturbo motor u prosjeku troši tek 9.5 l/100km a kao ključni čimbenik u ostvarivanju ovako učinkovite potrošnje u odnosu na veliku izlaznu snagu i okretni moment jest sustav rada cilindara na zahtjev ili COD (cylinder-on-demand) koji isključuje četiri cilindra pri manjim voznim zahtjevima.
Već je 20 godina prošlo od prvog RS modela
Audi od sada s laserskim svjetlosnim sklopovima
RS adaptivni zračni ovjes, zajedno s adaptivnim amortizerima, dolazi u sklopu standardne opreme s RS7 Sportback modelom a isti spušta automobil za 20mm dok su upravljački mehanizmi istoga ugrađeni u Audi Drive Select sustav. Četiri unutarnje ventilirana kočiona diska dizajnirana su posebno s ciljem smanjenja mase a Audi će opcionalno ugraditi i karbon-keramičke diskove.
Glede ostatka motorizacijske ponude kod običnih A7 modela, novi Sportback može se naručiti s nedavno uvedenim 3.0-litrenim V6 TDi motorom koji dostavlja 275 KS ili 220 KS u štedljivijoj varijanti koja nudi potrošnju od 4.7 l/100km. Snažnija 3.0 TDI bi-turbo verzija sa 320 KS dolazi uparena s 8-stupanjskim tiptronic mjenjačem dok ostali agregati dolaze u kombinaciji sa 7-stupanjskim S Tronic mjenjačem. Valja spomenuti i 4.0-litreni TFSI motor sa 450 KS pod poklopcem S7 varijante.
Osviježeni A7/S7 u prodaju bi trebao krenuti krajem ljeta po početnoj cijeni od 51.300 eura u Njemačkoj za A7 dok će kupci za osviježeni S7 model trebati izdvojiti 82.300 eura. Audi RS 7 Sportback može se naručiti u Njemačkoj u jesen a početna cijena iznositi će 113.300 eura.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.