Sve modifikacije što se tiče perfomansi i aerodinamike automobila dizajnirao je, razvio i testirao sam RENNtech u svojem pogonu u Lake Parku u američkoj saveznoj državi Floridi.
C74 najnovija je varijacija RENNtechovog C63 AMG projektnog automobila koji kroz cijeli vijek svog postojanja kontinuirano prolazi kroz razne transformacije i tako služi kao testna platforma za RENNtechovu liniju perfomance proizvoda.
Najnoviji model, C74, može se pohvaliti nevjerojatnim performansama zahvaljujući modificiranom 6.2-litrenom AMG V8 motoru koje prati široki stav i agresivni izgled samog automobila. RENNtech se odlučio za broj '74' kao oznaku jer upravo toliko iznosi razmak između stražnjih kotača (74 inča – 188 cm) ispod karoserije glomaznog stražnjeg kraja automobila.
Takav razmak omogučava široke stražnje kotače s gumama serije 315 za ultimativnu trakciju i upravljivost. Ta ista brojčana oznaka svojevrstan je 'homage' legendarnom RENNtechovom 'SL 74' modelu s V12 motorom.
Bitni detalji prerade C74:
- stražnji spojler od karbonskih vlakana na vratima prtljažnika
- prednji spojler od karbonskih vlakana
- stražnji difuzor od karbonskih vlakana s integriranim ispušnim cijevima
- 19 x 9.5" prednji/ 20 x 10.5" stražnji prepoznatljivi aluminijski naplatci
- Nitto INVO Performance gume, 275 / 30 / 19 prednje, 305 / 25 / 20 stražnje
- RENNtech karbonski usis i high-performance filter za zrak
- ojačane bregaste osovine
- modificirane i polirane glave cilindara
- RENNtech ECU / TCU nadogradnje softvera
- kompletni ispušni sustav
- 100% Locking Limited-Slip diferencijal
- potpuno prilagodljiv sportski ovjes
- Performance paket kočnica 'stage 3' od RENNtecha
Specifikacija Renntech C74:
- motor 6.2L V-8
- snaga 605 KS pri 6000 RPM i 752 Nm okretnog momenta
- 1/4-mile vrijeme 11.4 sec @203 km/h
- Max Speed: 328 km/h
- ubrzanje od 0-100 km/h ispod 4 sekunde
- limiter okretaja: 7400 RPM
Kompletne detalje vozila i podatke o kompaniji RENNtech pogledajte na njihovoj službenoj stranici.
Nama je nekako i dalje izvana najljepši standardni Mercedes C63 AMG uz eventualne prerade na motoru i ovjesu što bi najrađe ipak naručili od Brabusa!