Što se tiče vanjskog izgleda, odnosno dizajna ovog automobila tu nema iznenađenja s obzirom kako ova karavanska izvedba vijerno slijedi svoju limuzinsku osnovu, a razlike su tek one prisutne na stražnjem dijelu automobila.
Kupci će cijeniti zapreminu prtljažnika obujma 572 l, odnosno 1700 l s preklopljenim naslonima stražnje klupe, kao i činjenicu da će poklopac prtljažnika biti električno otvoriv, odnosno da će ga biti moguće otvoriti pokretom noge ispod stražnjeg branika. Inače, dimenzije su mu identične onim limuzinskim, odnosno iznose 4860 x 1870 x 1460 mm, dok mu međuosovinski razmak iznosi 2810 mm.
Unutrašnjost, odnosno uređenje iste te oprema su prenijete iz limuzinskog modela, a isto vrijedi i za motorizaciju. Drugim riječima, kupci će moći izabrati između benzinskih Energy TCe 150 i 200 turbo motora uparenih sa 7-stupanjskim EDC automatskim mjenjačem s dvije spojke te dieselskih dCi 110 i 130 jedinica koje će biti moguće upariti sa 6-stupanjskim ručnim i spomenutim 7-stupanjskim automatskim mjenjačima s dvije spojke. Također, u ponudi će se naći i dCi 160 koji će dolaziti sa 6-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvije spojke.
Prodaja ovog automobila na europskim tržištima bi trebala krenuti u prvoj polovici iduće godine.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.