Konkretnije, ovaj model pokreće 1,6-litreni 4-cilindrični turbo benzinski motor koji je dobio dodatnih 20 KS i 20 Nm pa tako sada razvija snagu od 220 KS, odnosno 162 kW, te najveći okretni moment od 260 Nm. Ovo se osnaženje može zahvaliti doradama sustava nadzora motora, turbopunjača, sustava usisa zraka te ispušnog sustava.
Također, najveći broj okretaja motora je povećan sa 6500 na 6800 o/min, a overboost funkcija je sada dostupna u četvrtom i petom stupnju prijenosa omogućujući privremeni najveći okretni moment od 280 Nm.
Nadalje, Renault je unaprijedio EDC prijenos koji će ubuduće, zahvaljujući novom softwareu, u načinima rada Normal i Sport mijenjati stupnjeve prijenosa 40%, a u Race načinu rada i do 50% brže nego što je to bio slučaj ranije.
Recimo i kako ovaj model dolazi standardno opremljen s 18-colnim Radical lakometalnim naplacima te michelinovim Pilot Super Sport gumama dimenzija 205/45 R18. Dorađen je i upravljač koji će ponuditi veću komunikativnost i preciznost, dok će stop-start sustav prema novim postavkama biti isključen u načinima rada Sport i Race.
U usporedbi sa stadnardnim Cliom R.S. ova nova Trophy izvedba će imati i nešto tvrđen podešeni i dorađeni ovjes što će rezultirati snižavanjem podnice za 20 mm sprijeda i 10 mm otraga.
Novost je i Frost bijela mat boja s crnim krovnim spojlerom te drugi Trophy ukrasi. Spomenimo i kao će nekoliko promjena zahvatiti i interijer ovog automobila, a kao opcijska će oprema biti dostupan R.S. Monitor telemetrijski sustav te Trophy paket s grijanim upravljačem te raznim ukrasima i sl.
Prodaja Clia R.S. 220 Trophy EDC će započeti u lipnju.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.