Malo i štedljivo

Renault predstavio 2-cilindrični 2-taktni dieselski motor s turbopunjačem i kompresorom

Slika nije dostupna
Moderni pogonski strojevi ne moraju biti veliki i snažni da bi bili zanimljivi. Jedna od najboljih primjera je svakako novi renaultov 2-cilindrični 2-taktni dieselski motor.

 

Riječ je o, barem za sada "eksperimentalnom pogonskom stroju" koji je trenutno preslab da bi pokretao bilo koji produkcijski model svog proizvođača.

Ipak, vrijedi reći kako je riječ o motoru čije su glavne odlike kompaktnost i ekonomičnost. Iz svog obujma od 0,73 litre, zahvaljujući turbopunjaču i kompresoru, može razvijati snagu između 48 i 68 KS, odnosno između 35 i 50 kW te najveći okretni moment između 112 i 145 Nm koji će biti dostupan od 1500 o/min.

Nadalje, ovaj je pogonski stroj razvijen iz dobro poznatog 1.5 dCi motora te ima isti provrt i hod cilindra, pa stoga za njega nije potrebno razvijati nove dijelove.

Za sada nije poznato koje su daljnje namjere Renaulta, no o eventualnim novim saznanjima vezanom uz ovaj motor ćemo vas svakako izvijestiti.

Na kraju dodajmo kako je ovaj motor predstavljen na tzv. eventu Innovations@Renault u Parizu na kojem je Renault predstavio i novi električni motor koji je 10% mani od onog kojeg Renault trenutno koristi, a razvija snagu od 65 kW, odnosno 88 KS i najveći okretni moment od 220 Nm. Na istom je mjestu predstavljen i 3-cilindrični dual-fuel benzin/LPG motor uparen sa stop-start sustavom i regenerativnim kočenjem.

Više o automobilima potražite na AUTONET.HR

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.