Riječ je o, barem za sada "eksperimentalnom pogonskom stroju" koji je trenutno preslab da bi pokretao bilo koji produkcijski model svog proizvođača.
Ipak, vrijedi reći kako je riječ o motoru čije su glavne odlike kompaktnost i ekonomičnost. Iz svog obujma od 0,73 litre, zahvaljujući turbopunjaču i kompresoru, može razvijati snagu između 48 i 68 KS, odnosno između 35 i 50 kW te najveći okretni moment između 112 i 145 Nm koji će biti dostupan od 1500 o/min.
Nadalje, ovaj je pogonski stroj razvijen iz dobro poznatog 1.5 dCi motora te ima isti provrt i hod cilindra, pa stoga za njega nije potrebno razvijati nove dijelove.
Za sada nije poznato koje su daljnje namjere Renaulta, no o eventualnim novim saznanjima vezanom uz ovaj motor ćemo vas svakako izvijestiti.
Na kraju dodajmo kako je ovaj motor predstavljen na tzv. eventu Innovations@Renault u Parizu na kojem je Renault predstavio i novi električni motor koji je 10% mani od onog kojeg Renault trenutno koristi, a razvija snagu od 65 kW, odnosno 88 KS i najveći okretni moment od 220 Nm. Na istom je mjestu predstavljen i 3-cilindrični dual-fuel benzin/LPG motor uparen sa stop-start sustavom i regenerativnim kočenjem.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.