Podsjetimo, novi će se Megane temeljiti na modularnoj platformi pod oznakom CMF, koju koristi i nissanov Pulsar. Nova će platforma omogućiti značajno smanjenje mase ovog automobila što će se pozitivno odraziti na potrošnju i agilnost, a samom proizvođaču će biti smanjeni troškovi proizvodnje.
Od svog prethodnika novi će se Megane će se razlikovati i u potpunosti novim dizajnom koji će slijediti smjernice dane modelima Clio, Captur i sl. Van den Acker izgled novog Meganea najavljuje kao "atraktivan, senzualan, sexy i sportski look" što smatra vrlo bitnim s obzirom na kompetitivnost segmenta u kojem se za kupce morate boriti s modelima poput Golfa, Peugeota 308 i sl.
Unutrašnjost bi navodno trebala biti osjetno kvalitetnija, kako kada je riječ o materijalima, tako i kada je riječ o kvaliteti izrade, a očekuje se moderniji i čišći dizajn s manjim brojem prekidača koje će zamijeniti veći središnji zaslon osjetljiv na dodir.
Motorizacija za sada nije poznata, no vjerujemo kako ćemo uskoro saznati nove pojedinosti o ovom modelu.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.