Gledamo li automobil s boka ili, posebice, straga, mora se priznati kako su Renaultovi dizajneri napravili dobar posao. Ipak, našli smo i jednu manu – naime, sive plastike nam se ovdje nikako ne uklapaju. No to je tek naše mišljenje, a svatko će sam zaključiti je li ovo dobro ili loše rješenje. Uglavnom, u odnosu na prethodnika, Megane Coupe sada u potpunosti opravdava svoje ime. Vrata su, očekivano, prilično velika i teška, no ulaskom u kabinu prvo će vas zasmetati pogled u retrovizor. Sexy dizajn, naime, znači i slabu vidljivost straga i bočno. Treba dobro paziti na mrtve kutove. Samo uređenje kabine, u opremi Dynamique, znači kako su ovdje udobna sportska sjedala, kožni upravljač i sve ono što treba imati jedan coupe.
Osjetno napredovanje
Osjećaj u vožnji je vrlo ugodan, s time smo se složili i u ulozi suvozača, te treba istaknuti kako je Megane osjetno napredovao kada govorimo o kvaliteti materijala. Ukupan je dojam kako je kabina Meganea najbolja među francuskim kompaktima. Sličnog smo mišljenja i za motor. Dizelaš sa 130 konja radi vrlo uglađeno, snagu razvija ravnomjerno, bez naglih eksplozija okretnog momenta i, jasno, nije potrošač. Ubrzanje manje od 10 sekundi i 210 km/h brojke su kakve se i očekuju od automobila ovakvog izgleda. Podvučemo li, Megane Coupe zaslužuje dobre ocjene, pa niti cijena od 176 tisuća kuna nije previsoka.
Emisiju Automotiv pogledajte u nedjelju, u jutarnjem terminu programa Nove TV.