Novi kompaktni sportaš umnogome će se razlikovati od svojih prethodnika. Za početak, biti će ponuđen isključivo kao model s petera vrata. Ipak, najveće promjene primjetne su pod poklopcem motora.
Naime, Renault je zamijenio prpošni 2.0-litreni atmosferski četverocilindrični motor iz dosadašnjeg Clio RS modela s 6-stupanjskim ručnim prijenosom s novim 1.6-litrenim turbakom koji snagu prenosi preko EDC mjenjača s dvije spojke. Unatoč manjoj zapremnini motora, izlazna snaga je ista dok je okretni moment porastao na 240 Nm što je povećanje od 25 Nm u odnosu na svog prethodnika, Clio III RS-a, a isti je dostupan od 1.750 o/min.
Na prvi pogled prepoznatljiv je prednji spojler u F1 stilu koji podsjeća na uspjehe Renaulta u Formuli 1 dok na stražnjem kraju dominiraju difuzor i spojler koji stvaraju 80 tj. 20 posto više potisne sile. Novi Clio RS 200 jedinstven je po novoj rešetci hladnjaka i spojleru, novi su i prednji i stražnji branik. Široko razmaknuta LED dnevna svjetla uzurpiraju bokove automobila na čijem su se donjem kraju smjestili bočni pragovi i 17-inčni naplatci dok će se na popisu dodatne opreme nalaziti i 18-inčne varijante. Dvije ispušne cijevi i sportski zvuk zaokružuju ovaj dinamičan paket.
U unutrašnjosti nailazimo na tipično sportski ambijent pri čemu je crvena dominantna boja. Upravljač je okružen s obje strane s polugama za promjenu brzina a izgled instrumenata i papučice s aluminijskim pokrovom jasno ukazuju na performansni potencijal i sportski duh automobila.
Sportska sjedala koja opcionalno dolaze s kožnim presvlakama pružaju izuzetno kvalitetnu bočnu potporu a ne treba posebno naglasiti da najnovija zvijezda Renault Sport odjela dolazi sa svom onom opremom koja se očekuje od top modela u ponudi. Drugim riječima, novi Clio RS 200 EDC dolazi opremljen s multimedijalnim sustavom, navigacijom, ekranom na dodir, Bluetooth radijem i USB sučeljem, handsfree ulaskom i pokretanjem motora te raznim pomoćnim sustavima. Automatska klima i senzori za parkiranje također su dostupni ali uz određenu nadoplatu.
Renault Sport odjel za novi je Clio RS 200 EDC pripremio poseban personalizacijski program za vanjski izgled automobila. Prva stavka u ovom programu jest mogućnost odabira između četiri teme vozila koje se mogu kombinirati s različitim motivima a u ponudi će biti i razni dodatni elementi i paketi opreme s jasno definiranim karakterom. Isto će omogućiti svakom vlasniku novog Clio RS-a da konfigurira točan tip i razinu sportskih karakteristika koja mu najbolje odgovara.
Novi 1.6-litreni T Renault Sport 200 motor uparen s EDC prijenosom nalaziti će se isključivo u novom Clio RS 200 EDC modelu što je još jedan pokazatelj da Renault Sport Technologies spremno grabi naprijed u svojim težnjama da stvori još bolje performanse.
Novi benzinski motor sa 16 ventila i četiri cilindara razvija 200 KS pri 6.000 o/min a visok okretni moment od 240 Nm dostupan je već od 1.750 o/min. Maksimalan okretni moment od tada nadalje konstantno je na raspolaganju sve do 5.600 o/min na čemu možemo zahvaliti turbo punjaču.
Drugi, novi element u sportskoj filozofiji Renault Sport odjela jest da će 1.6T Renault Sport 200 motor biti dostupan samo u kombinaciji s EDC 6-stupanjskim mjenjačem s dvije spojke. Udobnost i učinkovitost EDC prijenosa s dvije spojke omogućavaju vozaču svaki stil vožnje koji poželi. Pitom i mekan u svakodnevnoj vožnji, EDC mjenjač istovremeno je izuzetno učinkovit u sportskoj vožnji s tri različita načina rada uključujući i 'Race' način rada.
Upravljač je dizajnom inspiriran profesionalnim automobilizmom te će po prvi puta za Renault dolaziti s ugrađenim polugama za promjenu brzina što nudi veći komfor ali i brzinu rada od ručnog mjenjača. U 'Race' načinu rada, promjene brzina odvijaju se u 150 milisekundi.
Ne bi li ispunili očekivanja tipičnih kupaca sportskih hatchback modela koja se često razlikuju kao i način upotrebe vozila, novi Clio RS 200 EDC moći će se opremiti s dvije različite šasije, sportskom šasijom za optimalnu ravnotežu sportskih karakteristika i udobnosti u svakodnevnoj vožnji i naravno Cup šasijom za tehničare i amaterske vozače utrka. Potonji će uživati u 15 posto većoj tvrdoći u odnosu na Sport šasiju i 5 mm manjoj visini od tla.
Što se pak tiče kočione snage, novi Clio RS 200 EDC opremljen je moćnim 320mm diskovima sprijeda što je povećanje od 8mm u odnosu na prethodnika. RS tako će više nego ikada prije biti istinski sinonim za izvrsnost što se tiče šasija i kočionog sustava.
Novi Clio RS 200 EDC pružati će savršenu kombinaciju zabave i tehnologije koja dolazi u obliku 'Sport' gumba nazvanog RS Drive. Pritiskom spomenutog gumba mijenjaju se mapa motora i mjenjača, ESC podešenja, osjećaj upravljača i odaziv papučice gasa. Na raspolaganju su tri načina rada (Normal, Sport i Race) koja novom kompaktnom sportašu daju višeslojan sportski karakter.
Novi Clio RS 200 EDC pravi je sportaš budućnosti koji osim visokih performansi brine i za okoliš što je moguće zahvaljujući tehnološkim rješenjima koja izviru iz sve veće potrebe za učinkovitom potrošnjom. Tzv. 'downsizing' principom motora manje zapremnine u kombinaciji s EDC mjenjačem ostvarena je 25 posto manja emisija CO2 u odnosu na Clio III RS. Konkretno to znači da 1.6 T Renault Sport 200 motor koristi 2 litre goriva manje na 100 km uz istu izlaznu snagu te ima 25 Nm više okretnog momenta u usporedni sa svojim prethodnikom, 2.0 (F4R) atmosfercem koji pogoni Clio III RS.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.