Range Rover Sport značajno je revidiran 2011. godine s velikim pomacima u pogonskim agregatima i podizanju razine opremljenosti kako bi se povećao njegov raspon mogućnosti. Ove godine otišli su korak dalje, pružajući još više izbora s novim kombinacijama boja i novim detaljima kako bi iznova definirali razinu udobnosti i privlačnosti koju Range Rover Sport ima.
Kako bi se upotpunile promjene na vanjskom dizajnu provedene na modelskoj godini 2012., upadljivi aluminijski kotači s pet krakova u srebrnoj (Sparkle Silver) boji –– i pet novih boja karoserije daju kupcima više izbora kad govorimo o izgledu njihovog Range Rovera Sport. Kupci čija je želja Supercharged model otkrit će i mogućnost kojom crvenu kočionu čeljust Brembo™ ugrađenu kao standard, mogu vratiti u crne kočnice visokih performansi bez dodatnih troškova.
U unutrašnjosti su dostupne dvije nove kombinacije: gornji dio kabine u tamnijim tonovima sa sjedalima presvučenim u svijetle tonove ili obrnuto. Kupci također mogu birati i obradu karbonskim vlaknima što dodaje oštar i suvremeni izgled unutrašnjosti.
Za Range Rover Sport uvedena je i najviša razina audio opreme. Sustav High-Ice Harman Kardon daje 380W jak zvuk iz ukupno 11 zvučnika dok vrhunski, premium sustav Harman Kardon Logic proizvodi čudesnih 825W iz, ni manje ni više, nego 17 zvučnika.
7-inčni zaslon na dodir kupcima daje mogućnost tehnologije Dual View kojom vozač može gledati zaslon za navigaciju, a suvozač može gledati DVD. Napredne karakteristike uključuju i glazbeni server i jedinstveni Land Roverov sustav “Say What You See” – sustav prepoznavanja glasa s komandama ispisanim na zaslonu.
Fantastičan izbor pogonskih agregata modela Range Rover Sport ostaje nepromijenjen. 3.0-litarske EU5 dizelske inačice ostvaruju performanse s visokom efikasnošću. Inačica s 256 KS ima maksimalan moment od 600 Nm i emisije CO2 od 230g/km dok inačica od 211 KS pruža moment od 520 Nm i 224g/km. 3.0-litarski motor sa 245 KS i 6-brzinskim mjenjačem ostaje na tržištima gdje su na snazi EU4 propisi.
Što se tiče benzinaca tu nalazimo provjereni 5.0 litarski motor s atmosferskim usisom koji proizvodi 375 KS s momentom od 510Nm, a perjanica, 5.0 litarski Supercharged ima snagu 510 KS i 625 Nm momenta. CO2 emisije iznose 327g/km i 348g/km. Svi motori upareni su sa nenadmašnim ZF automatskim mjenjačima. EU5 dizeli su upareni s ZF 8HP70 s 8 brzina, a benzinski ZF HP28 sa 6 brzina.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.