Ovaj puta testiramo produženu, plus 2 verziju, sa slabijim dizelskim motorom i klasičnim pogonom, samo na prednje kotače. Ukoliko ste nedavno pratili našu emisiju, onda ste upoznati s činjenicom kako je Qashai prošao svoj prvi redizajn. Ponovit ćemo, ovdje su nova svjetla, nov poklopac motora, maska, branici, retrovizori i još neki sitni detalji. Male, ali svakako bitne promjene, za lakše odmjeravanje snaga sa sve brojnijom konkurencijom.
U kabini manje novosti. Redizajnom je interijer dobio tek novu instrument ploča, s drugačijim zaslonom putnog računala. Sve ostalo je gotovo neizmijenjeno. I, bez obzira na tu činjenicu, Qashqai zaslužuje pohvale. Ovo je model +2, a to znači kako je od običnog Qashqaija duži 21 centimetar te ukupno broji 4,53 metra.
Zajamčena udobna vožnja
Uz povećane dimenzije ide i produljeni međuosovinski razmak, koji jamči udobnu vožnju, na razini prosječne limuzine srednjeg razreda. Uz veći prtljažnik, od čak 500 litara, tu je i treći red sjedala. S tonu i 600 kilograma, Qashqai nije lagan, no Renaultov maleni dizelaš, obujma svega 1,5 litara, ovdje se dobro snalazi. Iako 13,3 sekunde ubrzanja do stotke baš i ne zvuči dobro, dojam u vožnji je osjetno bolji.
Vozeći ga pomislili smo kako raspolažemo s barem 20-ak konja više. A uz solidne performanse, glavna osobina malenog dizelaša je i niska potrošnja, u prosjeku šest i pol litara, što je, za ovakav automobil, izvrstan rezultat. S druge strane, ne hvalimo kvačilo koje treba pošteno tiskati. U gradskoj gužvi nas je znala zaboljeti noga. Od četiri paketa opreme, Accenta (akcenta) predstavlja treću razinu i nudi sve što treba prosječnom vozaču. U ovoj verziji Qashqai košta 191 tisuću kuna, što nikako nije malo, no teško ćete naći bolju ponudu na tržištu.
Emisiju Automotiv gledajte nedjeljom, u jutarnjem terminu programa Nove TV.