Poput ostatka ponude osvježeni M135i je dobio temeljio redizajnirani prednji kraj s novim svjetlima i dorađenom maskom motora, stražnja LED svjetla u obliku slova L, dorađeni poklopac prtljažnika i sl.
Kao i njegov izravni prethodnik M135i nakon facelifta i dalje djeluje poprilično neupadljivo te će ga od "obične" serije 1 s M Sport paketom vizualno razlikovati tek drugačiji završeci ispušnog sustava, srebrni retrovizori, obrubi usisnika zraka na prednjem braniku i slični manji detalji.
Pod poklopcem motora se nalazi unaprijeđeni 3,0-litreni turbobenzinski redni 6-cilindrični motor čija je snaga povećana za 5 kW, odnosno sada iznosi 240 kW, odnosno 326 KS, a najveći okretni moment od 450 Nm je dostupan između 1300 i 4500 o/min.
Izvedba s pogonom na stražnje kotače će do 100 km/h ubrzati za 5,1 sekundu sa standardnim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, odnosno za 4,9 sekundi sa 8-stupanjskim Steptronicom. xDrive izvedba će dolaziti isključivo sa spomenutim automatskim prijenosom te će do 100 km/h ubrzati za 4,7 sekundi. Najveća brzina svih izvedbi je dakako elektronički ograničena na 250 km/h.
Službena premijera ovog automobila se očekuje na predstojećem ženevskom auto salonu.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.