Sukladno očekivanjima ovaj je model opremljen agresivnijim body kitom s novim otvorom za usis zraka iznad maske motora, par završetaka ispušnih cijevi je postavljen u difuzor, a tu su i veći kotači, kao i krovni spojler te OPC oznake.
Unutrašnjost dolazi sa sportskim Recaro sjedalima, sportskim upravljačem, modificiranom instrumentnom pločom i sl. Dodajmo i kako se očekuje da bi nova Corsa OPC trebala biti opremljena i diferencijalnom s blokadom proklizavanja.
Inače, tehničke specifikacije ovog automobila za sada nisu poznate, no raniji izvještaji su govorili kako će Corsu OPC pokretati 4-cilindrični 1,6-litreni turbobenzinski motor snage 154 kW, odnosno 210 KS te najvećeg okretnog momenta od oko 300 Nm koji će biti uparen sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem i pogonom na prednje kotače.
Riječ je o brojkama sličnima onima u izvedbi Nürburgring Edition prethodne generacije Corse, ali novi bi model trebao biti nešto agilniji i brži, odnosno do 100 km/h će stizati za manje od 6,8 sekundi i najveća će mu brzina biti veća od 230 km/h.
Uskoro više.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.