Treba istaknuti kako je hibridni model predstavljen kao sastavni dio redizajna koji je zahvatio S-klasu. Promjene su izvana tek minimalne pa pažnju odmah skrećemo na novu Mercedesovu elektro filozofiju. Hibridna je tehnologija, tako, postala sastavni dio i trokrake zvijezde. Zasada je riječ samo o S-klasi, no Nijemci svoj patent sinergije klasičnog benzinskog i elektromotora namjeravaju proširiti i na ostale modele.
S-klasa Hybrid, prva je hibridna limuzina u svijetu s litij-ionskim baterijama, koje su znatno naprednije od nikal-metal-hidridnih baterija i nude bolja svojstva, poput veće energetske gustoće i bolje iskoristivosti energije. Uz to, one su i manje te, analogno tome, lakše pa ih je Mercedes smjestio ispod prednjeg poklopca.
Visoke performanse
'Apsolutno optimizirana potrošnja, 186 grama CO2, što smo upravo pokazali, bez ograničenja za kupce, bilo kakvih ograničenja. Imate isti prtljažnik kao kod normalne S-klase, nemate u principu velikih razlika u građi, nemate velikih primjetnih razlika u ponašanju u vožnji i kad ne bi imali displej na kojem vam se prikazuje da se energija pridodaje benzinskom motoru, ili se usmjerava za rekuperaciju baterije, od kočnica prema bateriji, ne bi ni primijetili da sjedite u hibridu', kazao nam je Helmut Grösser iz Mercedes-Benza.
Da bi mogli predočiti što znači navedena potrošnja CO2, 186 grama jednaka je potrošnji od 7,6 litara na 100 kilometara, što predstavlja izniman rezultat. Benzinski dio pogona predstavlja modificirani 3.5 litreni V6 motor snage 279 konja. S druge strane, elektromotor razvija 160 Nm okretnog momenta dostupnog od nule. Automobil postiže izvrsne performanse, za 7,2 sekunde stiže do 100 kilometara na sat te najveću brzinu, koja je ograničena na 250 km/h. Sve u svemu, još jedna dobitna kombinacija iz Mercedesa.
Emisiju Automotiv možete pogledati nedeljom u jutarnjem terminu Nove TV.