Prema posljednjim informacijama iz Wolfsburga, Volkswagen planira tržištu ponuditi produkcijsku izvedbu konceptnog modela Beetle-a Dune 2016.
Podsjetimo se, riječ o svojevrsnoj crossover verziji standardne Bube koja je kao koncept predstavljena na salonu NAIAS u Detroitu, u siječnju ove godine, a navodno bi na tržištu trebale biti dostupne dvije karoserijske izvedbe, odnosno standardni coupe te kabriolet.
Unatoč činjenici da će ovaj model imati 50 mm povišenu podnicu, 19-colne kotače s gumama dimenzija 255/45 te dodatnu kromiranu zaštitu podvozja i dalje će se raditi o automobilu s pogonom na prednje kotače pa će razlike u odnosu na standardni model biti samo vizualne naravi.
Tako ostali vizualni elementi modela Dune uključuju robusne pragove, drukčiji otvor za zraka i LED svjetla za maglu kao i crnim obrubima proširene blatobrane.
Ukupno, zahvaljujući ovim promjenama Dune je 48 mm širi od serijskog Beetle-a (ukupno 1856 mm), duži je za 12 mm (ukupno 4290 mm) te visok 1536 mm. Također, trag kotača proširen je za 29 mm sprijeda (sada 1607 mm) i jednako toliko otraga (sada 1573 mm).
Drugim riječima, i motorizacija bi također trebala biti većinom prenijeta iz standardnog modela, no, za očekivati je kako će se raditi higher-end pogonskim strojevima. Primjerice, konceptni je model pokretao 4-cilindrični 2.0 TSI snage od 154 kW, odnosno 209 KS uparen sa 6-stupanjskim automatskim DSG mjenjačem.
Ova kombinacija pogona i prijenosa omogućava Beetle-u Dune ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,3 s, najveću brzinu od 227 km/h te potrošnju od 10,1 l/100 km u gradu i 6,1 na otvorenoj cesti. Za dodatnu sigurnost brine se elektronički diferencijal XDS.
Također, i oprema će biti preuzeta iz viših paketa standardnog Beetle-a. Napredni infotainment sustav sa 7,7-inčnim Amoled zaslonom osjetljivim na dodir tek je dio te priče.
Glavna će svjetla biti izvedena u bi-xenon tehnologiji. Posebno uočljiv detalj opreme su i vanjski nosači za skije, pričvršćeni na stražnjem dijelu vozila, za poklopac prtljažnika.
Na kraju dodajmo i kako bi cijena Beetle-a Dune trebala biti oko 3.000 Eura više od uporedive izvedbe standardne Bube, a iz Volkswagena stiže i vijest kako je vjerojatno da će Dune biti tek prvi u nizu od nekoliko tzv. spin-off izvedbi Beetle-a. Više pročitajte na autonet.hr.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook