Prema procjenama, riječ je o svoti od oko jedne i pol milijarde eura. U to se ubrajaju popravci spornih vozila, privremeno zaustavljanje proizvodnje u Americi kao i oglašavanje isprika kupcima. Nadalje, Toyotina je dionica u posljednja dva tjedna pala za više od 20 posto, čime je vrijednost kompanije umanjena za čak 23 milijarde eura. Uz to, u Americi su krenule i prve tužbe protiv japanske kompanije. S druge strane, glavni rival Toyote u SAD-u, General Motors, likuje. Priopćili su kako će vlasnicima Toyotinih automobila i kamiona ponuditi 1.000 dolara ako odustanu od japanskog branda i kupe jedan od njihovih modela. No, od samih novaca, za Toyotu bi loš publicitet mogao stvoriti kudikamo pogubnije troškove za imidž kompanije, čiji su proizvodi slovili za jedne od najpouzdanijih na svijetu.
Hrvatski zastupnik japanske kompanije još nema podatak o broju spornih vozila dok je u Sloveniji riječ o 5.800 automobila. A da stvar bude gora, Toyota kreće i s novim opozivom modela Prius. 270.000 primjeraka popularnog hibirda ima problem s kočnicama.
Povlačenje Toyota modela u Europi (cca. 1.8 milijuna vozila)
Model (proizvodnja)
AYGO (veljača 2005. – kolovoz 2009.)
iQ (studeni 2008. – studeni 2009.)
Yaris (studeni 2005. – rujan 2009.)
Auris (listopad 2006. – 5. siječanj 2010.)
Corolla (listopad 2006. – prosinac 2009.)
Verso (veljača 2009. – 5. siječanj 2010.)
Avensis (studeni 2008. – prosinac 2009.)
RAV4 (studeni 2005. – studeni 2009.)