Točnije, Sports Ride je dugačak 3900 mm, širok 1720 te visok 1170 mm, a masa mu iznosi 750 kg, što je dijelom posljedica primjene iStream proizvodnog procesa kojeg je osmislio Gordon Murray (o čemu smo vas ranije izvještavali), no ovaj put s ekstenzivnom upotrebom ugljičnih vlakana kao "građevnog" materijala. Ukratko brzina razvoja i niske troškove omogućuje sustav izravnog spajanja kompozitnih panela na cjevasti okvir.
Za razvoj ovog automobila je Yamahi bilo potrebno oko pet mjeseci, a atraktivan sportski dojam vanjštine je odlično prenijet i u moderno te maštovito dizajniranu unutrašnjost vozila, a tu dakako mislimo na sam kokpit koji će se svidjeti svima željnima sportskog štiha.
Dodajmo i kako se radi o dvosjedu koji će, prema službenim navodima, vozaču pružiti osjećaj vožnje sličan onome na motociklu. Za sada nažalost nema konkretnih informacija o pogonskom sklopu ovog modela, no s obzirom na malu masu Sports Rideu ne treba previše snage da bi bio živahno, agilno i zabavno vozilo.
Na kraju recimo kako u Yamahi još nisu potvrdili koji su im konkretno planovi s ovim konceptom, no mnogi pretpostavljaju kako neće biti potrebno dugo čekati premijeru produkcijske izvedbe. Naime, automobil se čini gotovo spreman za proizvodnju, a teško da su u Yamahi došli do ovog stadija, a da cijeli projekt ne dovedu do kraja.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.