Kako smo i ranije izvještavali facelift ovog modela uključuje blaže kozmetičke dorade koje su u pravilu prenijete s američke verzije, a uključuju primjerice nova prednja i stražnja svjetla, branike, masku motora i sl, dok najznačajniju novost u također osvježenoj unutrašnjosti čini napredniji Honda Connect infotainment sustav standardno dostupan u svim verzijama, a koji uključuje i 7-inčni zaslon osjetljiv na dodir, nekoliko unaprijed instaliranih aplikacija, a podržava razne oblike povezivosti, kameru za vožnju unatrag i sl.
Ipak, najveća promjena se krije ispod poklopca motora gdje je 2,2-litreni i-DTEC zamijenjen ekonomičnijim 1,6-litrenim iDTEC pogonskim strojem snage 118 kW, odnosno 160 KS i najvećeg okretnog momenta od 350 Nm. Ovaj je motor dostupan samo s pogonom na sva četiri kotača i uparen je sa 6-stupanjskim ručnim ili 9-stupanjskim automatskim mjenjačem koji će omogućiti snižavanje emisija ugljičnog dioksida za oko 20% u odnosu na raniji 5-stupanjski autoamtski prijenos.
Slabija dieselska izvedba s pogonom na prednje kotače i ručnim mjenjačem će i dalje biti dostupna s 1,6-litrenim iDTEC motorom snage 120 KS, dok će benzince i dalje predstavljati 2.0 i-VTEC snage 155 KS koji sada zadovoljava i Euro 6 norme.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.