Standardna 458 Italia pod haubom ima 4.5-litreni V8 motor koji proizvodi 570 KS i 542 Nm okretnog momenta, što je sasvim dovoljno da katapultira Italiu od 0 do 100 km/h za 3.4 sekunde uz maksimalnu brzinu od 325 km/h. Svatko bi rekao da su to stvarno lude brojke. Međutim, ekipa iz Underground Racinga nije se zadovoljila sa serijskom 458 Italiom.
Ljudi koji stoje iza Underground Racinga su jedni od najluđih tunera na svijetu. Svaki automobil koji izađe iz njihove radionice je istinski brutalan. Dovoljno je spomenuti Lamborghini Murcielago s twin-turbom i 1000 KS.
Američka tunerska tvrtka iz Sjeverne Karoline radi sve, od izrade usisa, ispušnih sustava, modifikacija motora, ugradnje turbo punjača, superpunjača, ovjesa, itd. Ekipa se specijalizirala za talijanske superautomobile nakon prerade Lamborghini Murcielaga LP670-4 SV i Lamborghini Gallarda, kojeg su pogurali na maksimalnu brzinu od preko 400 km/h.
Ovoga puta donose novi twin-turbo kit za Ferrari 458 Italiu. Iako je sam kit još uvijek u razvoju, izašle su slike prototipa koje otkrivaju kako će automobil izgledati.
Paket tuninga koji će se u konačnici ponuditi dolazi u dvije varijante, Stage 1 – twin-turbo sustav koji se ugrađuje na serijski motor, i Stage 2 – isti twin-turbo sustav uz doradu motora.
Kao što smo već napomenuli, kit je još uvijek u razvojnoj fazi tako da u ovom trenutku još nema točnih specifikacija iako, uzimajući u obzir reputaciju Underground Racinga, sasvim je realno očekivati prilično povećanje snage.
Malo smo skeptični prema ovakvim tuning paketima. Ugradnja turbo punjača na možda najbolji atmosferski motor jednostavno nema smisla. Opet, kada netko ima hrpu novca baš za takve namjene, a želi auto od cca. 1000 KS, onda je ovo idealan projekt.
Jedan Bugatti Veyron ima 1000 KS ali i cijenu 3x veću nego ovakav prerađeni automobil. Mi smo i dalje ljubitelji standardne Italie u naravno – crvenoj boji! Uskoro smo gosti u Maranellu pa ćemo vam donijeti kompletnu priču o ovom remek djelu!