Dakako, Cabrio se temelji na standardnom ForTwo coupeu od kojeg ga razlikuje manji B stup i nešto snažnija sigurnosna ćelija, odnosno kruća šasija (torzijska krutost povećana za 15% u odnosu na prethodnika) potrebna zbog izostanka fiksnog krova, što je naravno najveća razlika između standardnog modela i ovog kabrioleta.
Naime, Smart ForTwo Cabrio je dobio platneni sklopivi krov koji će se putem elektromotora pomicati duž vodilica u okviru krova te u konačnici sklapati iznad prtljažnika. Vozač dakako može izabrati u kojem će ga položaju zaustaviti. Inače, krov se u potpunosti otvara, odnosno zatvara za 12 sekundi s time da ćete vodilice svakako morati sami vratiti ukoliko ste ih prije toga pospremili u prtljažnik.
Recimo i kako će krov biti dostupan u tri boje, odnosno crnoj, plavoj i crvenoj, a tu je i stakleni stražnji prozor. Dodajmo i kako će se krovom moći upravljati neovisno o brzini vozila, a također i daljinski izvan vozila.
Prilikom lansiranja kupci će moći izabrati između dva 3-cilindrična motora. Prvi je obujma 1,0-litre i snage 52 kW, odnosno 71 KS i najvećeg okretnog moment od 91 Nm, a drugi turbo 0,9 snage 66 kW, odnosno 90 KS i najvećeg okretnog momenta od 135 Nm. Ove će motore biti moguće upariti sa standardnim 5-tupanjskim ručnim te opcijskim automatskim mjenjačem s dvije spojke.
Knjiga narudžbi ovog modela, koji će dolaziti s tri paketa opreme, se u Njemačkoj otvara u studenom, a prve isporuke se mogu očekivati u veljači iduće godine.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.