Naime, kao što mu i samo ime kaže ovaj će model pokretati nešto slabija izvedba 3,8-litrenog bi-turbo V8 motora. Konkretnije, ovaj će pogonski stroj razvijati snagu od 540 KS pri 7500 o/min te najveći okretni moment od 540 Nm između 3500 i 6500 o/min.
U kombinaciji sa 7-stupanjskim SSG prijenosom to će biti dovoljno za ubrzanje ovog 1.311 kg teškog automobila do 100 km/h za 3,5 sekundi, do 200 za 10,5 sekundi, dok će mu najveća brzina iznositi 320 km/h. Prosječna će mu se potrošnja kretati oko 11 l/100 km.
Pored slabijeg motora 540C će se od snažnijeg brata razlikovati manjim izmjenama aero paketa, jedinstvenim dizajnom 19 i 20-colnih naplataka, raznim ukrasima i sličnim manje primjetnim detaljima. Također, ovjes je podešen za udobniju svakodnevnu vožnju i sl.
Za razliku od prijašnjih najava kako će 540C biti model namijenjen isključivo azijskim tržištima, sada je stigla potvrda kako će isti biti dostupan na svim tržištima na kojima su prisutni i ostali mclarenovi proizvodi. Knjiga narudžbi je već otvorena, cijena će mu biti nešto niža od modela 570S, a prve isporuke su planirane za sljedeću godinu.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.