Krenimo od najvažnije značajke novog RS-a i recimo kako će ovaj automobil pokretati 2,3-litreni 4-cilindrični EcoBoost turbo benzinski motor snage 235 kW, odnosno 320 KS preuzet iz Mustanga. Točan podatak o najvećem okretnom momentu za sada još uvijek nije objavljen, no iz Forda je stigla vijest kako je 6-stupanjski ručni mjenjač morao biti dodatno dorađen kako bi se mogao nositi s dodatnim okretnim momentom u odnosu na Mustangovih 433 Nm.
Spomenuta snaga i moment se na podlogu prenose putem sustava pogona na sva četiri kotača sa sustavom raspodjele okretnog momenta koji, sukladno ranijim najavama, može do 70% okretnog momenta prenijeti na stražnju osovinu, a od toga do 100% na svaki pojedini stražnji kotač. Ovaj će sustav, prema službenim navodima, omogućiti "novu razinu voznih sposobnosti i vrhunsko iskustvo za upravljačem".
Nadalje, Focus RS će biti standardno opremljen s 19-colnim lakometalnim kotačima i michelinovim Puilot Super Sport gumama dimenzija 235/35 R19, dok će biti moguće odabrati i opcijske Pilot Sport Cup 2 gume. Dakako, dojmu, ali i sposobnostima automobila će pripomoći i agresivni aero paket, kao i sportski ispušni sustav, dorađeni ovjes te upravljački i kočnički sustavi.
Kod interijera najveću novost čine sportska sjedala Recaro, 8-inčni zaslon infotainment sustava, novi audio sustav, sportski upravljač i papučice, a vrijedi spomenuti i dorađenu instrumentnu ploču i sl. Na kraju još dodajmo kako će Focus RS biti dostupan u četiri boje (Nitrous plava, Stealth siva, Absolute crna i Frozen bijela), a navodno ova s priloženih fotografija (Liquid plava) neće biti jedna od njih.
Dodatne informacije, uključujući i one o performansama ovog automobila će biti objavljene na ženevskom auto salonu.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.