Sportski simbol

[PREDSTAVLJAMO] BMW serija 3 slavi 40 godina

Nedavno osvježavanje aktualne generacije serije 3 potsjetilo nas je na prošlost jednog od najuspješnijih BMW-ovih modela u povijesti. Prva je generacija ovog automobila svjetlo dana ugledala pred točno četiri desetljeća.

 

Bez ikakve lažne skromnosti, možemo reći da je BMW-ova "trojka" više od automobila. To je oduvijek bio model pun užitka koji je mijenjao svakodnevicu, automobil u kojem je BMW savršeno sjedinio limuzinski komfor s vrijednostima sportskih kupea. Bavarci su pronašli formulu uspjeha koju su ostali proizvođači svjesno ignorirali, a tradicija te dinamičnosti označene jednostavnom brojkom "3" traje jednako uspješno već četiri desetljeća.

BMW je pred četrdeset godina tada u svom vlasništvu imao mrežu sastavljenu od 1.080 prodavača i servisa, od kojih je čak 700 radilo ekskluzivno samo za marku iz Münchena. U samo godinu dana ova je brojka narasla za cijelih stotinu, a u pozadini te euforije BMW je 1972. godine zabilježio i do tada najveći financijski promet u povijesti marke - čak 2 milijarde DEM. Sve su to bile izravne pozitivne posljedice koje su dovele do predstavljanja serije 5, 1972. godine i naposljetku serije 3, godine 1975.

Bio je to početak nove ere imenovanja automobila bavarskog proizvođača kombinacijom brojki iz kojih se na jednostavan način prepoznavao model i obujam motora. Ovakva je kombinacija brojki ostala i do danas, međutim, moramo priznati da smo se svi pomalo izgubili u njoj, zahvaljujući stalnom "izmišljanju" novih modela zbog neprestane borbe koja traje između njemačkih premium marki. No, vratimo se opet u, možemo reći daleku prošlost, koja je oblikovala BMW kao jednog od najuspješnijih proizvođača automobila...

Cijeli članak pročitajte na AUTONET.HR

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.