Ponudu će navodno otvoriti verzija 730i, koja će biti dostupna samo u G11, a koju će pokretati 4-cilindrični 2.0 turbo (kodnog imena B48B20O0) snage 191 kW, odnosno 260 KS.
U 740i i 740Li će se ugrađivati 6-cilindrični turbo pogonski stroj (B58B30M0) snage 243 kW, odnosno 330 KS, dok će 750i i 750 Li obiti 8-cilindrični motor (N63B44O2) snage 338 kW, odnosno 460 KS.
Vrh ponude će činiti 760i i 760 Li koje će pokretati 6,6-litreni V12 (N74B66U1). Riječ je o motoru iz modela Rolls-Royce Ghost i Wraith, koji će u serije 7 razvijati snagu između 570 i 600 KS, odnosno 419 i 441 kW, a očekuje se kako bi u BMW-u trebali biti podešeni za nešto veći stupanj ekonomičnosti.
S dieselske strane ovaj izvještaj spominje samo izvedbu 730d snage 200 kW, odnosno 272 KS, no u ponudi bi se svakako trebale naći verzije 740d i 750d. Također, očekuju se i hibridni modeli 730e snage oko 202 kW (275 KS) te 740e i 740Le čija će se snaga kretati oko 294 kW, odnosno 400 KS.
Ovi bi hibridi trebali biti standardno opremljeni 9-stupanjskim automatskim mjenjačima, xDrive pogonom na sva četiri kotača te ponuditi električnu autonomiju od oko 60 km u 730e i oko 100 km u 740e. Konvencionalno motorizirane izvedbe će dobiti 8-stupanjske automatske mjenjače te xDrive pogon na pojedinim modelima.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.