Nadalje, Marchionne je potvrdio i kako će ovaj moderni Dino biti sportski nastrojeni model sa središnje smještenim motorom snage oko 500 KS jer se " stvari moraju napraviti onako kako spada ". Saznajemo kako će se gotovo sigurno raditi o 3.0 bi-turbo V6 motoru s kojim bi ovaj Ferrari ubrzavao do 100 km/h za oko 3,5 sekundi i dostizao najveću brzinu veću od 320 km/h.
Vjeruje se kako će ovaj motor biti opremljen stop-start sustavom, regenerativnim kočenjem, sustavom deaktivacije cilindara, a vjerojatno i električnim turbopunjačima.
Samom downsizingu nitko ne može pobjeći pa tako niti Ferrari, a na njihovu sreću u Marenellu V6 turbo motori nisu strani pojam s obzirom kako ferrarijevi stručnjaci takve već neko vrijeme razvijaju i proizvode za Maserati i Alfa Romeo. Razumljiv je to potez iz više razloga, a kao najvažniji se svakako ističe onaj o zadovoljavanju sve strožih emisijskih standarda. Naime, Ferrari će uskoro postati "samostalan" proizvođač pa se kao takav više neće moći "pokrivati" nižim emisijama drugih brandova unutar FCA grupe.
Novi će Dino u Ferrarijevoj ponudi najvjerojatnije predstavljati sportsku alternativu Californiji kao uglađenijem i praktičnijem automobilu. Iako ga mnogi nazivaju novim ulaznim Ferrarijem Dino nipošto neće biti jeftin automobil. Štoviše, cjenovno će vrlo vjerojatno biti smješten iznad Californije, odnosno stajat će iznad 200.000 Eura.
Dolazak modernog Dina na tržište se očekuje do 2018.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.