Tako izvori tvrde kako će novitet biti minimalno 100-tinjak kilograma lakši od svog prethodnika, a među glavnim adutima će svakako valjati izdvojiti bogato opremljeni high-tech interijer i sustav polu-autonomnog upravljanja koji će omogućiti ovom automobilu samostalno upravljanje do brzina od 60 km/h, odnosno na autoputu i do 120 km/h.
Također, tu je i novi sustav prilagodljivog zračnog ovjesa koji će koristiti sustav senzora i kamera s kojima će "skenirati" cestu te se trenutačno prilagoditi svim potencijalnim oštećenima i sl.
O motorizaciji i performansama je za sada prerano govoriti, no Auto Bild javlja kako će standardnu ponudu otvoriti 2,0-litreni 4-cilindrični motori, dok će joj vrh činiti 4.0 V8 TDI snage iznad 400 KS. Pored toga mogu se očekivati performance verzije, kao i plug-in hibridna izvedba s benzinskim 2.0 TFSI i električnim motorom.
Najdalje godinu dana nakon limuzine kupcima će biti ponuđene karavanske Avant te Allroad izvedbe, a najveći utjecaj na konačni izgled ovog automobila će svakako izvršiti konceptni model Prologue (na slici) kojeg je Audi do sada već predstavio u par izvedbi na nekoliko svjetskih auto salona.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.