Spoj udobnosti i užitka

Porsche Turbo 911 nadjačao krizu

Slika nije dostupna
Prvi 911 Turbo rođen je iste godine kada i Golf Jedinica. Tada je sportski kupe s turbinom i 250 konja bio izolirani primjer kako se prkosi krizi. Nafte nije bilo, proizvodili su se ekonomični automobili, a 911 Turbo je unatoč svemu uspio.

McLaren TAG Turbo iz 1984. godine davao je 900 konja pri 11.500 o/min. Lauda je njime pobjeđivao u Formuli. Danas snaga od 500 konja i brzina od 312 km/h nisu tu da budu najbolji na svijetu, već da svom vlasniku budu dostupni 365 dana u godini, sljedećih dvadeset godina, u svim mogućim i nemogućim uvjetima. Od ostalih 911-ica najlakše se razlikuje po spojleru straga, a od ostalih superautomobila po brzini koju razvija na kiši. Turbo je toliko pitom da ga čak i frizerke mogu voziti jako brzo. McLaren TAG Turbo iz 1984. godine davao je 900 konja pri 11.500 o/min.

Cijena najboljeg spoja udobnosti i vozačkih užitaka je milijun i pol kuna. Ako ste pozer možete se još malo rastegnuti za kabriolet. U svakom slučaju, pripremite još 200 novčanica sa Starčevićem da si malo posložite naplatke, boju, opremu, šavove i ostale sitnice. Turbo smatraju najboljim. Ali postoji GT3 koji je EVO magazinu ipak malo draži. Sirovi vozački doživljaj jači je nego u reklami. U svijetu super-automobila tek je nekoliko jurilica koje ovo mogu nadmašiti. No, mogu li nadmašiti Porscheovu karizmu? E to je već puno teže.

Emisiju Automotiv gledajte u nedjeljnom programu Nove TV.
 

Povezane teme