Već je osnovni GT3 brutalan sportski model, čijih 435 konja nije lako kontrolirati. U ovoj RS verziji iz istog je, 3.8 litarskog bloka, istisnuto još 15 konja, i namijenjen je, prije svega, znalcima i zaljubljenicima u automobilistički sport, koji će vikende provoditi na nekoj trkaćoj pisti. Osim dodatnim konjima, performanse su pojačane i nešto smanjenom težinom. Više se računa vodilo o međuubrzanjima nego o krajnjoj brzini, pa su prijenosni odnosi ručnog šesterobrzinskog mjenjača nešto kraći nego kod standardnog GT3. Karoserija je također ukrućena, a aktivni Porscheov ovjes, PASM, dobio je poseban set-up razvijen samo za RS model. Zbog proširenog traga kotača na obje osovine, kućišta blatobrana su veća, što automobilu daje agresivan, nabildan izgled. On je dodatno pojačan ogromnim karbonskim krilom koje je aluminijskim nosačima pričvršćeno na poklopac motora. Naravno, ono je podesivo, kao kod pravog trkaćeg bolida.
Walter Roerls radio kao savjetnik na izradi automobila
Novi je RS i po izgledu i po performansama najbliže trkaćem automobilu kojeg je moguće registrirati za cestovni promet. Automobil na kome je kao savjetnik radio i Walter Roerl, proslavljeni automobilistički as, jednostavno je još samo jedan maleni korak od punokrvnog trkača. Nije za svakog, ali bi ga, uvjereni smo, svatko tko voli adrenalin, htio probati. Drugi Porscheov novitet bi, također, svi htjeli probati, ali on ima i jednu posebnost u odnosu na RS. Turbo elfer ima okruglo 500 konja, ali ne traži takav vozački angažman. Možda čudno zvuči za automobil koji stotku dostiže za 3.4 sekunde, ali je stvarno tako. Svoj doprinos tome zasigurno daje i pogon na sve kotače, koji je u turbo verziji već godinama standardan.
Najbitnija novost na novom turbaku je potpuno novi motor, prvi u 35 godina postojanja modela. Direktno ubrizgavanje je, nakon Carrere, primijenjeno i kod 911 turba, a cilj je, naravno, smanjena potrošnja te čišći ispuh. S novim turbom opcijski dolazi i Porsche Dopel-Kuplung Getribe, sedmoerostupanjski mjenjač s dvije spojke dok je osnova ručni šesterobrzinac. Oba će se modela prodavati po istoj cijeni, koja u Europskoj uniji iznosi oko 146 tisuća eura. Dva elfera, različitih karaktera, svaki spektakularan na svoj način, dokaz su da trenutni problemi u kojima se Porsche nalazi nemaju utjecaja na inventivnost njegovih inženjera. Oba su modela nastavak uspješne priče o broju 911, koja traje već desetljećima.
Emisiju Automotiv pogledajte nedjeljom ujutro na Novoj TV.