C-X75 ('C' znači concept, 'X' znači eksperimentalni, a '75' označava 75. godišnjicu britanskog brenda) je supercar sa dvoja sjedala, ali najveće se iznenađenje krije ispod haube. C-X75 koristi dvije turbine koje služe kao tzv. range.extenderi, a koje mogu koristiti diesel, bio-gorivo, prirodni plin ili LPG.
Njihova se energija može koristiti kao zamjensko 'gorivo' ili za punjenje litij-ion baterija ili za kombiniranje s elektro-motorima pri čemu se domet produžuje do 900 kilometara. Jaguar C-X85 može preći 100 kilometara koristeći isključivo električni pogon.
U Jaguaru tvrde kako će upravo ova tehnologija omogućiti da novi konceptni automobil bude više ekološki prihvatljiv od bilo kojeg hibrida trenutno pristunog na tržištu s emisijom CO2 od samo 28 g/km.
Kada pogledamo brojke vidimo na raspolaganju 780 KS teludost od 1600 Nm okretnog momenta.
Karoserija je izrađena od karbonskih vlakana koja su omotana oko izbočene i povezane aluminijske šasije specijalno dizajnirane u Jaguaru. Automobil koji je predstavljen na pariškom auto showu neznatno je baziran na ovjesu XKR-a a novi C-X75 je 4647mm dugačak i teži oko 1350 kilograma. Vrata se otvaraju kao labudova krila a kotači su pozamašnih 21-inča.
Pogledom u unutrašnji dio kotača mogu se vidjeti električni motori kojima upravlja posebno osmišljen softver iz veleumova Jaguara (takve sustave Jaguar će početi proizvoditi i za svoje serijske hibridne automobile koji su u planu za 2013. godinu).Litij-ionski baterijski paket snage 15 kWh teže 185 kilograma a iste su se udobno smjestile u mid-engine stilu između dvije osovine.
Perfomanse: 3.4 sekunde do 100; maksimalna brzina od 330 kilometara na sat!
Ovo je idejni model, i to model koji će utjecati na budući dizajnerski smjer i tehnološke inovacije ali teško da ćemo ga tako brzo vidjeti u nekom od Jaguarovih salona. Šteta!