SEAT je upravo predstavio najbrži i najsnažniji serijski proizvodni automobil koji je ikada proizveo, a radi se o novoj sportskoj verziji gradskog hatchback modela, SEAT Leon Cupri.
Po prvi put SEAT je predstavio Leon Cupru u dvije varijante. Oba modela dolaze opremljena s istim 2.0-litrenim benzinskim turbo motorom dok će isti motor u standardnoj verziji proizvoditi 265 KS a u Leon Cupra 280 nešto viših 280 KS.
Standardna Leon Cupra dostupna je sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem dok Cupra 280 dolazi u kombinaciji s opcionalnim DSG mjenjačem dok je u ponudi također i standardni ručni mjenjač.
Leon Cupra 280 s DSG mjenjačem najbrža je te ubrzanje od 0-100 km/h postiže za 5.7 sekundi. U kombinaciji s ručnim mjenjačem isto ubrzanje postiže za 5.8 sekundi dok je kod standardne Cupre ta brojka 5.9 sekundi. Maksimalna brzina kod sva je tri modela elektronički ograničena na 250 km/h.
Da bi se sva ta snaga optimalno prenosila na površinu, Leon Cupra modeli koji svi redom imaju prednji pogon opremljeni su diferencijalom s mehaničkom blokadom. Upravljački sustav s varijabilnim omjerom, MacPherson ovjes na prednjem kraju i multi-link ovjes na stražnjem kraju još su neki elementi koji pomažu Cupri da ostvari svoj puni performansni potencijal.
Oba modela krasi isti aerodinamički paket, posebni detalji i masivni alu naplatci koji im pružaju dinamičniji i agresivniji izgled od standardnog Leona. Obje verzije dolaze opremljene s velikim usisnicima zraka, stražnjim spojlerom i duplim ovalnim ispušnim cijevima.
SEAT najavio opaki Leon Cupra R model
Leon Cupra dolazi s 18-inčnim alu naplatcima, full-LED svjetlosnim sklopovima, DAB digitalnoi radijem, SEAT Media System Plus sustavom te aluminijskim ukrasnim detaljima.
Oni koji se odluče na kupnju Cupre 280 pak mogu očekivati veće 19-inčne naplatke, sjajno crna kućišta bočnih retrovizora, crni krovni spojler, crne detalje u interijeru i satelitsku navigaciju za što nije potrebna nikakva dodatna nadoplata već dolazi u sklopu serijske opreme. Cupra 280 također dolazi i sa visoko-performansnim kočionim sustavom i crveno obojanim kočionim kliještima.
U unutrašnjosti se nalaze sportska sjedala presvučena u sivu Alcantaru s bijelim kontrastnim prošivima dok sportski dojam zaokružuju aluminijske papučice i ulazni pragovi.
Unatoč tomu što je SEAT predstavio Leon Cupru 280 kao svoj najjači model u ponudi, nije za odbaciti mogućnost da bi se mogla vratiti i Cupra R. Leon Cupra i Leon Cupra 280 već se danas mogu naručiti a prvi primjerci svojim će novim vlasnicima stići u ožujku. Cijene su još nepoznate.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.