Termin 'koncept' u nazivu automobila najbolje je zanemariti: ovo je stvarna 6-ica, ili barem najbliže serijskoj proizvodnji. Radi se o 2+2 kupeu.
Iako ima nešto poznato u proporcijama i silueti nove 6-ice, upravo neki novi detalji, a tu posebice mislimo na vrlo definirane farove na prednjem i stražnjem kraju automobila, novoj Seriji 6 dali su dašak svježine koji je trebala.
Prednja svijetla u potpunosti su napravljena u LED tehnologiji (što je prvi puta za BMW) koje se pokreću i mijenjaju smjer kako vozač okreće volan.
Čak će i ovi fenomenalni 20-inčni kotači biti dostupni u ponudi, kao dodatna oprema, naravno. Nova elegantna komandna ploča čistih linija i modernog izgleda vrlo lijepo vizuelno dijeli prostor vozača i suvozača. A ni odabir boja u bež nijansama nije loš, za razliku od klasične srebrno-crne unutrašnjosti ili recimo, drvenih detalja u mahagoniju.
Što se tiče multimedije, u BMW-u nisu škrtarili. iDrive multimedijski zaslon sada je 10.2 inča u dijagonali. BMW je za novu 6-icu angažirao Bang & Olufsen za hi-fi sustav, dok se ostale igračke poznate iz Serije 5 kao što je head-up display, sada također nalaze i na 6-ici.
BMW u ovom trenutku još ne želi otkriti koje će varijante motora biti u ponudi. Ali u kontekstu sve prisutnijeg trenda 'downsizinga' motora kod drugih, novijih, BMW modela, za očekivati je da će BMW i za novu 6-icu u ponuditi kombinaciju turbo-charge rednog 6-cilindričnog motora i twin-turbo V8 motora (407 KS) koji će naslijediti današnje 630i i 650i jedinice, kao i turbo-charge 6-cilindrični dizelski motor kao logičnu nadogranju na izvrsni 635d motor. Za novi M6 rezerviran je nabrijana verzija twin-turbocharge 4.4-litrenim V8 motora sa preko 550 konjskih snaga.
Insajderi u Münchenu potvrđuju da će nova 6-ica biti gotovo iste dužine ali zato znatno širi i nešto malo niži od današnjeg modela dužine 4820mm, širine 1855mm i visine od 1375mm.
Novi model također se može pohvaliti zamjetno većim razmakom između kotača što u prijevodu znači prostraniju unutrašnjost posebice za putnike na stražnjim sjedalima. Obujam prtljažnog prostora i dalje će biti 450 litara.
Nama je dobar i jedva čekamo detalje za novi M6. Stari V10 atmosferski motor ide u zaborav i to će biti jedini žalostan detalj u ovoj priči.